Частное лицо
Марка: Daf
Состояние: С пробегом
Условия продажи: Простая продажа
Год выпуска: 1996
Тип автобуса: Туристический / Междугородний автобус
Объем двигателя: 11 800 см³
Количество мест: 51
Пробег: 762 000 км
Лакокрасочное покрытие: Незначительные следы эксплуатации (мелкие царапины, сколы)
Растаможен: Да
Тип привода: Задний
Коробка передач: Полуавтомат
Топливо: Дизель
Техническое состояние: На ходу, технически исправен
Безопасность: Пневмоподвеска
Комфорт: Усилитель руля, Круиз контроль, Спальник, Бортовой компьютер, Климат контроль, Люк, Кондиционер, Подогрев зеркал, Холодильник, Aвт.печь (webasto), Эл. стеклоподъемники, Туалет
Мультимедиа: Магнитола, MP3, CD
Прочее: Тонирование стекол, Тахограф
Описание
Продам автобус DAF Jonckheere 1996р. Загальна місткість 51 людина. Машина купувалася для спільної роботи з невеличкою туристичну фірмою. Потрібно було під час купального сезону влітку з Києва на курорт Чорного моря возити відпочивальників. Ще перші роки чекали, що все закінчеться і буде робота. Але згодом тур-фірма збанкрутувала і тому потреба в наших послугах відпала. Перед купівлею нами автобус їздив на Польщу. В мене ще досі залишилися таблички. Отже, в автобусі встановлені нові крісла для пасажирів. Всі крісла до одного відкидаються назад і повертаються у зворотнє положення. Склопакети почищені, затоновані і не запотівають. Обидва люки в салоні відкриваються і працюють у всіх положеннях. В туалеті кран для миття рук і змив в унітазі працює. Кондиціонер, холодильник, електро-шторка від сонця, склопідйомник, мікрофон для гіда, клімат-контроль, пічка, внутрішній телефон зі спальника до водія - все працює. В автобусі повністю замінений на новий весь антифриз, рідина на щеплення, масло на вентилятор радіатора охолодження. В самому радіаторі охолодження знімалися бачки, чистилася вручну кожна сота, мінялися усі прокладки і перевірявся тиском перед встановленням. Інтеркулер теж почищений і перевірений тиском на підсос повітря. Новий повітряний фільтр, фільтр вологовідстійника, фільтр автономки, паливні фільтра. Гальмівні колодки з переді і ззаду замінили на нові. Новий диск щеплення і вижимний. На моторі поміняні всі ремені на нові (крім одного, що йде на генератор). До речі, тут встановлено два генератори. Тож навіть якщо відмовить один завжди є запасний. Стартер та автономка повністю перебрані: замінені підшипники, втулки, резиночки, клеми і роз'єми . Перед встановленням і експлуатацією все перевірено на стендах. Крани дверей теж перевірені і перебрані. Світло - лінзований ксенон. У салоні світло попереднім власником замінено з люмінесцентних ламп на леди. Так само замінені звичайні лампочки на лед (підсвітка по салону, підсвітка приладів, кнопки, освітлення на сходах, габарити, стопи та інші). Всі ці процедури по ремонту і підготовці автобуса до поїздок робилися для того, щоб ми були на 100% впевнені в машині. Щоб вона не стала десь у дорозі посеред поля з повним салоном пасажирів. Бо це одразу б'є по репутації фірми перевізника і по кишені. До речі, сам кузов автобуса зроблений з нержавіючої сталі. Тому на ньому є ще рідна фарба. Адже панелі не ржавіють і це величезний плюс. На додачу встановлено фаркоп. Двигун дуже економічний. Якщо їздити з розумом і в економ режимі то виходило 24л на 100км. (Поїздка Київ-Буковель-Буковель-Київ). Якщо в середньму то буде десь 26л. Бак встановлений на 750л. Тож вистачить надовго. На акумулятори тільки-но влітку скінчилася гарантія. Про все, що я написав маю підтвердження у вигляді фотографій та відео зроблених перед ремонтом, під час ремонту і у готовому вигляді. Фото і відео робилися для себе, щоб все це увійшло у створення фільму про історію початку нашої справи. Скажу чесно, що надії на цей проект були величезні, але сталася, що сталося. Автобус робився з душею і для себе. Тож буду дуже радий, якщо прийдуть купувати добрі і турботливі руки.