Перейти к основному разделу
Чат
  • Укр
  • Рус

Уведомления

Подать объявление
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
Новинка Kovi ADT 300
РекламироватьПоднять

Бизнес

Марка: Kovi

Пробег: 0

Тип: Спорт-туризм

Состояние: Новый

Объем двигателя: 300 см³

Коробка передач: Ручная/Механика

Растаможен: Да

Тип привода: Цепь

Год выпуска: 2024

Условия продажи: Простая продажа

Техническое состояние: Сервисная книжка

Безопасность: Ветровое стекло, Крашпеды

Комфорт: Бортовой компьютер, Запуск кнопкой

Описание

Новинка KOVI ADT 300, яку Ви бачите, з'являється у нас у серпні 2024 року - це не звичайний мотоцикл. Він є особливим, тому що основна ідея та втілення його рішень наживо було створено з низкою врахування функціональних аспектів та відображенням деяких конструктивних рішень тих бажань деяких наших мотоспоживачів, які для абсолютної більшості будь-яких або багатьох китайських мотоциклів раніше не були реалізованими.
Генерацію цього мотоцикла виробляли з нашою безпосередньою участю для того, щоб розмірні фактори та особливості посадки враховували ті моменти, які для багатьох різних наших українців були б зручними:
- конфігурація і геометрія рами;
- ергономіка, розрахункові оцінки параметральних відповідностей близького до наших українських громадян Індексу Маси Тіла, зросту, можливі варіанти довжини рук і ніг - облікові площини X, Y, Z на робочих поверхнях мотоцикла;
- особливі кути нахилу передньої підвіски (кастор) і відтяжка заднього маятникового важеля для кращої стабільності та стійкості мотоцикла;
- ми самі визначали фактор зміщення агрегату іншого типу для того, щоб він опинився в найправильнішому місці для драйвера;
- а на кінцевому зразку мотоцикла ми вперше здійснювали аеродинамічну оцінку фронтальних елементів зовнішніх деталей, і, згодом, додатково вносили деякі аспекти змін.

ADT 300 - це дійсно значущий мотоцикл для нас як одного з творців. Зрозуміло нам у цьому допомагав і брав участь наш Китайський інженерний Партнерський Потенціал розробників. Звичайно, комусь може бути байдуже, комусь без сенсу, але ця версія дозволила нам за 1 рік і 3 місяці свідомо абстрагуватися від типових аспектів максимального копіювання стандартизованих моделей мотоциклів. Звісно, світ зараз і китайські мотоцикли поки що - це реалізація якихось копій, які вигадали або продовжують виробляти Метри американські чи європейські. Це фактична частина життя, сторона реальності та поточного продовження.
Однак у деяких різних країнах, не тільки в Китаї, а ще й у Латинській Америці та в деяких європейських країнах тенденції не дуже великих галузевих брендів уже знаходять реалізацію у виробництві іншого, самобутнього, випробувального, оціночного. І такий формат - це і є рух уперед. Так, багато хто, і ми не можемо створити все з нуля і відрадно й успішно. Однак мото як і люди - не ідеальні. Є фокусні зразки, є стереотипні модулі, є типові сприйняття. При цьому зараз є молоді користувачі мотоциклів, які позначають деякі питальні значущі аспекти, які змушують замислитися над тим, що вони хочуть це отримувати в мотоциклі або сподіватися, що воно там буде в такій функціональній реалізації або зручному наявному приналежності/деталі/елементі. Деякі з молодих людей генерували думки та ідеї, які нас зацікавили. Частину з них, ми спробували реалізувати в KOVI ADT 300, створивши його таким, що відрізняється від багато типової китайської більшості.
Ми не знаємо ще яким ADT 300 стане для Власника, Користувача або Нас самих (незабаром випробуємо самі особисто), але точно будемо вдячні тим, хто наважиться розповісти нам про те, що він відчуває взагалі від цього мота, якщо він його собі вибере. Нам цікавий конструктив, нам цікава чіткість і усвідомленість, нам цікава значущість оціночних суджень та логіка....
Тому кому будемо цікаво - Ви можете дзвонити колегам у відділ продажів або сервіс чи запчастини і.... нам буде цікаво))))
Kovi Active Drive Touring 300 це мотоцикл для активного любителя поїздок на мото. Не понтового, не випендрежного, а розумного, розрахункового, уважного, досвідченого, якому мото потрібен майже щодня і якому цікаво, щоб функціонал мотоцикла був для нього корисний і реалізований, але без безглуздих закарлючок. ADT 300 має бути ґрунтовно зручним, зрозумілим, для українського хлопця чи дівчини середньотипового зросту як його персональний транспорт, що дасть змогу переміщатися різними типами дорожніх покриттів. Важливо, щоб сам власник вибирав мотоцикл усвідомлено і вдумливо - підходить/не підходить, зручно/не зручно, корисно і приємно/не подобається і не зручно. Особливості геометричних форм передбачають розміщення гранично функціональної прямої або наближеної постави водія. Динаміка і керованість мотоцикла орієнтована на баланс прийнятного рівня вібраційного фону - насамперед пілоту має бути зручно і комфортно. Мотоцикл не розрахований на те, щоб завжди «наярювати» на нього другий номер і валити кудись далеко. Так, на ньому можна вдвох недалеко поїхати, але він не забезпечить Драйвера тим, що йому необхідно і це лише тимчасова можливість. Він дає змогу бути і досить динамічним, і в міру спокійним, щоб власник міг свої емоції реалізовувати в процесі поїздки. Звичайно, KOVI ADT 300 - не може підійти всім, але ми намагалися, щоб він міг задовольнити точно певну категорію наших співгромадян!!

МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2100
Ширина, мм 840
Висота по сідлу, мм 860 мм - для варіанту на шинах 19'' та 16''
Висота, мм 1400
Колісна база, мм 1450
Споряджена маса, кг Суха вага 119 кг.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 76 х 63,1
Двигун, тип Маркування 176FMN. Бензиновий, повітряно-масляного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм з роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 30 кг.
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 35
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥40
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95
Рама Поєднаний тип силової клітки з трапецевидного і овального перерізів, рама сталева з інтегрованим заднім маятниковим важелем з алюмінію
Рекомендований клас в'язкості масла JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Ступінь стиснення 9,02:1
Об'єм, куб.см 286
Система електроживлення 12N6AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система живлення двигуна Карбюратор PWK34
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий або цифровий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В на 200-400В, що достатньо для генерації кількох кіловольт у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічці.
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 28,5 / 8000
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 23 / 6000
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні (1-N-2-3-4-5-6)
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг СHOHO 520H. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/46 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 118
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Армована гальмівна магістраль.
Підвіска задня Задній амортизатор з регулюванням переднатягу пружини і виносним компенсаційним циліндром. Довжина 435 мм. Хід 77 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль виготовлено з алюмінію
Підвіска передня Передня вилка перевернутого типу. Загальний хід 195 мм. Довжина стійки 870 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник SZC. У вилку залито масло Full-Synthetic Oil з в'язкістю 7.5W.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 270 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль.
Колісні диски Передній колісний диск, J1.6 х 19" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина лита. Зі встановленим буксатором. Задній колісний диск, J2.05х16" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина лита. Зі встановленим буксатором.
Максимальна швидкість, км/год ≥122 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 46T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 270 - на шинах 19" і 16"
Розмір шин передні/задні ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-19 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 120/90-16 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного бака, л 20
Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,3
ID: 855676676

Связаться с продавцом

OTO-MOTO

на OLX с июль 2016 г.

Онлайн 11 марта 2025 г.

xxx xxx xxx

Опубликовано 09 марта 2025 г.

Новинка Kovi ADT 300

2 450 $

Пользователь

Местоположение

Об авторе

Бесплатное приложение для твоего телефона