Бизнес
Марка: Kovi
Пробег: 0 км
Тип: Внедорожный (Enduro)
Состояние: Новый
Объем двигателя: 250 см³
Коробка передач: Ручная/Механика
Растаможен: Да
Тип привода: Цепь
Год выпуска: 2024
Условия продажи: Кредит, Простая продажа
Комфорт: Запуск кнопкой
Описание
KOVI JNR 250 Внаявності 2025 рік
Форма та виконання рами JNR, яке відрізняється від інших моделей KOVI, надали змогу зменшити висоту по сідлу до 880 мм. (аналогічна висота по сідлу у пітбайка Kovi 150 c шинами 19/16) при цьому на мотоциклі ДжейЕнЕр встановлені ободи і шини звичного розміру 21/18.
У якості агрегату використовується новий чотириклапанний двигун повітряного охолодження 171FMM, потужністю 24,5 к.с., оснащений балансувальним валом і 6-ти ступінчастою КПП. У системі живлення встановлено карбюратор NIBBI серії NBR PWK32, зі збільшеним прохідним перетином та іншими калібруваннями жиклерів. Під ці ж параметри заточено і передавальне відношення - задня зірка буде на 48 зубів.
Мотоцикл оснащено бензобаком збільшеної ємності, який вміщує 12,5 літрів палива.
Співвідношення зменшеної маси моделі, досить потужного двигуна і приводної зірки забезпечить хороше тягове зусилля на старті, особливо під час руху по горбистій місцевості.
На моделі встановлено особливу передню вилку типу Double Function Fork (DFF). Абревіатура DFF означає, що пружина міститься в одному пері вилки, а масляний, амортизаційний демпфер - в іншому, оскільки кожне перо вилки виконує свою функцію, цим обумовлено найменування. У лівому пері вилки встановлено пружину. У правому пері пружини немає, а демпфірування відбою регулюється. Загальний хід 190 мм. Довжина стійки 840 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник SZC. У вилку залито масло Full-Synthetic Oil з в'язкістю 7.5W.
Крім цього, у KOVI JNR присутні і цивільні атрибути - багажна платформа і комфортна підвіска, світлотехніка і можливість реєстрації для переміщення дорогою загального користування. Випускна система моделі виконана з нержавіючої сталі. Для того, щоб власник міг вільно рухатися в межах населеного пункту, не приголомшуючи округу своєю присутністю, в торцеву частину випуску вмонтовано знімний рестриктор (флейта), що зменшить навантаження на вуха оточуючих. Водночас, під час експлуатації поза межами міст і селищ, можна видалити цей елемент і забезпечити мінімальний опір на випуску за умови активного використання потенциалу двигуна.
Особливо цікавою ця модель буде для людей не надто високого зрісту та для тих, хто зацікавлений у послідовному розвитку навичок їзди на мотоциклах подібного типу. Він зручний за посадкою, на ньому можна проїхати значну дистанцію, двигун наділяє його хорошими можливостями по активній їзді і при цьому він не позбавлений стандартних атрибутів звичайної функціональності.
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина 2120, мм
Ширина, мм 820
Висота по сідлу, мм 880 мм - для варіанту на шинах 21'' та 18''
Висота, мм 1180
Колісна база, мм 1410
Споряджена маса, кг Суха вага 109 кг. Споряджена маса (з бензином та олією) - 119 кг
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 71 х 63,1
Двигун, тип Маркування 171FMM. Бензиновий, повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) із приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм із роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33,6 кг.
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 34
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥38
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95
Рама Поєднаний тип силової клітки з трапецевидного і овального перетинів, рама сталева з інтегрованим заднім підрамником з алюмінію
Рекомендований клас в'язкості масла JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Ступінь стиснення 9,7:1
Об'єм, куб.см 249
Система електроживлення 12N5AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing NBR PWK32
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий або цифровий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В на 200-400В, що достатньо для генерації кількох кіловольт у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічці.
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 24,5 / 7600
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 24 / 6600
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні (1-N-2-3-4-5-6)
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг KMC TEC 520H. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 116
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Армована гальмівна магістраль.
Підвіска задня Задній амортизатор з регулюванням переднатягу пружини і виносним компенсаційним циліндром. Довжина 425 мм. Хід 80 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль зі сталевого профілю.
Підвіска передня Передня вилка типу Double Function Fork (DFF). Абревіатура DFF означає, що пружина міститься в одному пері вилки, а масляний, амортизаційний демпфер - в іншому, оскільки кожна перо вилки виконує свою функцію, цим обсуловлено найменування. У лівому пері вилки встановлено пружину. У правому пері пружини немає, а демпфірування відбою регулюється. Загальний хід 190 мм. Довжина стійки 840 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник SZC. У вилку залито масло Full-Synthetic Oil з в'язкістю 7.5W.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль.
Колісні диски Передній колісний диск, J1.6 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина лита. Зі встановленим буксатором. Задній колісний диск, J2.05х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина лита. Зі встановленим буксатором.
Максимальна швидкість, км/год ≥110 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 48T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 300 - на шинах 21" і 18"
Розмір шин передні/задні ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 110/90-18 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного бака, л 12,5
Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,25
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,66
Ширина, м 0,46
Висота, м. 0,83
Вага, кг 135
CKC Мото Львів
Офіційні представники в Україні, таких відомих виробників техніки як:
SEGWAY, BAJAJ, KTM, KAYO, LONCIN, SHINERAY, LIFAN, SPARK, FORTE,
FADA, SKYMOTO, ZONTES, SYM.
ДТЗ, KENTAVR, DW, JINMA, FOTON LOVOL, XINTAI,
DONGFENG, SHIFENG,
Займаємся підбором техніки під ваші побажання та потреби!
Найбільший вибір техніки у Львові!
Гарантуємо будете задоволені підбором техніки!
Телефонуйте у зручний для вас час проконсультуємо та порадимо техніку яка була створена під вас!
Доставка як по області так і по Україні, комфортними для вас способами!
Кредитування під мінімальні проценти!
Розтермінування!
Гарантія на техніку від 12 місяців!
Обслуговування техніки!
Власний сервісний центр який знаходиться
Львів Богдана Хмельницького 172Б
Власна мережа магазинів з запчастинами!
Техніка в наявності:
Мотоцикли
Квадроцикли
Скутери
Електроскутери
Трактори
Мотоблоки
Адреса:
м.Львів, вул. Богдана Хмельницького 172Б
Сайт: www.evrotraktor.com.ua
Менеджер Денис
Форма та виконання рами JNR, яке відрізняється від інших моделей KOVI, надали змогу зменшити висоту по сідлу до 880 мм. (аналогічна висота по сідлу у пітбайка Kovi 150 c шинами 19/16) при цьому на мотоциклі ДжейЕнЕр встановлені ободи і шини звичного розміру 21/18.
У якості агрегату використовується новий чотириклапанний двигун повітряного охолодження 171FMM, потужністю 24,5 к.с., оснащений балансувальним валом і 6-ти ступінчастою КПП. У системі живлення встановлено карбюратор NIBBI серії NBR PWK32, зі збільшеним прохідним перетином та іншими калібруваннями жиклерів. Під ці ж параметри заточено і передавальне відношення - задня зірка буде на 48 зубів.
Мотоцикл оснащено бензобаком збільшеної ємності, який вміщує 12,5 літрів палива.
Співвідношення зменшеної маси моделі, досить потужного двигуна і приводної зірки забезпечить хороше тягове зусилля на старті, особливо під час руху по горбистій місцевості.
На моделі встановлено особливу передню вилку типу Double Function Fork (DFF). Абревіатура DFF означає, що пружина міститься в одному пері вилки, а масляний, амортизаційний демпфер - в іншому, оскільки кожне перо вилки виконує свою функцію, цим обумовлено найменування. У лівому пері вилки встановлено пружину. У правому пері пружини немає, а демпфірування відбою регулюється. Загальний хід 190 мм. Довжина стійки 840 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник SZC. У вилку залито масло Full-Synthetic Oil з в'язкістю 7.5W.
Крім цього, у KOVI JNR присутні і цивільні атрибути - багажна платформа і комфортна підвіска, світлотехніка і можливість реєстрації для переміщення дорогою загального користування. Випускна система моделі виконана з нержавіючої сталі. Для того, щоб власник міг вільно рухатися в межах населеного пункту, не приголомшуючи округу своєю присутністю, в торцеву частину випуску вмонтовано знімний рестриктор (флейта), що зменшить навантаження на вуха оточуючих. Водночас, під час експлуатації поза межами міст і селищ, можна видалити цей елемент і забезпечити мінімальний опір на випуску за умови активного використання потенциалу двигуна.
Особливо цікавою ця модель буде для людей не надто високого зрісту та для тих, хто зацікавлений у послідовному розвитку навичок їзди на мотоциклах подібного типу. Він зручний за посадкою, на ньому можна проїхати значну дистанцію, двигун наділяє його хорошими можливостями по активній їзді і при цьому він не позбавлений стандартних атрибутів звичайної функціональності.
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина 2120, мм
Ширина, мм 820
Висота по сідлу, мм 880 мм - для варіанту на шинах 21'' та 18''
Висота, мм 1180
Колісна база, мм 1410
Споряджена маса, кг Суха вага 109 кг. Споряджена маса (з бензином та олією) - 119 кг
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 71 х 63,1
Двигун, тип Маркування 171FMM. Бензиновий, повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподільчий вал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) із приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм із роликовими штовхачами, зовнішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33,6 кг.
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 34
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥38
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95
Рама Поєднаний тип силової клітки з трапецевидного і овального перетинів, рама сталева з інтегрованим заднім підрамником з алюмінію
Рекомендований клас в'язкості масла JASO MA 2; API не нижче SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Ступінь стиснення 9,7:1
Об'єм, куб.см 249
Система електроживлення 12N5AL- (AGM-батарея, свинцево-кислотний тип)
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing NBR PWK32
Система запалювання Електронне DC-СDI. Головним джерелом живлення є аналоговий або цифровий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетвориться з 12В на 200-400В, що достатньо для генерації кількох кіловольт у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічці.
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 24,5 / 7600
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 24 / 6600
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні (1-N-2-3-4-5-6)
Тип приводу Ланцюговий привід. Посилений ланцюг KMC TEC 520H. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга – 116
Задні гальмівні механізми Дисковий із однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Армована гальмівна магістраль.
Підвіска задня Задній амортизатор з регулюванням переднатягу пружини і виносним компенсаційним циліндром. Довжина 425 мм. Хід 80 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль зі сталевого профілю.
Підвіска передня Передня вилка типу Double Function Fork (DFF). Абревіатура DFF означає, що пружина міститься в одному пері вилки, а масляний, амортизаційний демпфер - в іншому, оскільки кожна перо вилки виконує свою функцію, цим обсуловлено найменування. У лівому пері вилки встановлено пружину. У правому пері пружини немає, а демпфірування відбою регулюється. Загальний хід 190 мм. Довжина стійки 840 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник SZC. У вилку залито масло Full-Synthetic Oil з в'язкістю 7.5W.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль.
Колісні диски Передній колісний диск, J1.6 х 21" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина лита. Зі встановленим буксатором. Задній колісний диск, J2.05х18" DOT. Обод - алюмінієвий, маточина лита. Зі встановленим буксатором.
Максимальна швидкість, км/год ≥110 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T та задньою зіркою 48T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 300 - на шинах 21" і 18"
Розмір шин передні/задні ПЕРЕДНІ ШИНИ: 80/100-21 (грунтові шини з розвиненим протектором) ЗАДНІ ШИНИ: 110/90-18 (грунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного бака, л 12,5
Заправний обсяг масла в двигуні, л 1,25
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,66
Ширина, м 0,46
Висота, м. 0,83
Вага, кг 135
CKC Мото Львів
Офіційні представники в Україні, таких відомих виробників техніки як:
SEGWAY, BAJAJ, KTM, KAYO, LONCIN, SHINERAY, LIFAN, SPARK, FORTE,
FADA, SKYMOTO, ZONTES, SYM.
ДТЗ, KENTAVR, DW, JINMA, FOTON LOVOL, XINTAI,
DONGFENG, SHIFENG,
Займаємся підбором техніки під ваші побажання та потреби!
Найбільший вибір техніки у Львові!
Гарантуємо будете задоволені підбором техніки!
Телефонуйте у зручний для вас час проконсультуємо та порадимо техніку яка була створена під вас!
Доставка як по області так і по Україні, комфортними для вас способами!
Кредитування під мінімальні проценти!
Розтермінування!
Гарантія на техніку від 12 місяців!
Обслуговування техніки!
Власний сервісний центр який знаходиться
Львів Богдана Хмельницького 172Б
Власна мережа магазинів з запчастинами!
Техніка в наявності:
Мотоцикли
Квадроцикли
Скутери
Електроскутери
Трактори
Мотоблоки
Адреса:
м.Львів, вул. Богдана Хмельницького 172Б
Сайт: www.evrotraktor.com.ua
Менеджер Денис
ID: 817912207
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 09 июля 2025 г.
Мотоцикл KOVI JNR 250 Офіційний Дилер ! В наявності!
1 980 $
Местоположение