Перейти к основному разделу
Чат
  • Укр
  • Рус

Уведомления

Подать объявление
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus
РекламироватьПоднять

Бизнес

Марка: Kovi

Пробег: 0

Тип: Внедорожный (Enduro)

Состояние: Новый

Объем двигателя: 300 см³

Коробка передач: Ручная/Механика

Растаможен: Да

Тип привода: Цепь

Год выпуска: 2025

Описание

Мотосалон MotoPlus
Официальный дилер мотоциклов KTM, LIFAN, BAJAJ, SHINERAY, KOVI.
Рассрочка до 24 месяцев!
Собственный сервис!
Гарантия на мотоциклы!
Мы на ходимся г.Днепр ул.Аржанова 2 (територия заправки Юкон)
Доставка Новой Почтой по всей Украине без предоплат.
Наш сайт: motoplus.com.ua

KOVI 300 LITE R - це мотоцикл ендуро серії, оснащений новим DOHC двигуном. Якщо точніше, то на цій моделі встановлено агрегат, який трохи раніше з'явився на модифікації KOVI 300 Pro R.
Для кращого розуміння слід зазначити, що нова версія KOVI LITE R відрізняється від варіанту LITE двома моментами: двигуном і деякими змінами в елементах вилки і заднього амортизатора. Є ще деякі різні деталі, але це скоріше елементи приналежності до нового агрегату. Відрізняються ще й візуальними аспектами. Тому текст опису нижче аналогічний опису версії KOVI PRO R - у руслі всього того, що позначено щодо силового агрегату.
А суттєво відрізняються модифікації KOVI LITE R та KOVI PRO R одна від одної саме деякими відмінностями конструктиву, можливостями регулювань та налаштувань підвіски.


Двигун від виробника Loncin. Маркування і дійсне (справжнє) позначення моделі мотора - YBS300 (тип 176MN). Позначаємо його відразу, щоб потім була зрозуміла логіка для простого розуміння, ваших оціночних суджень з подальшим майбутнім підбором деталей і проведенням порівнянь.

Основні характеристики двигуна:
Одноциліндровий, чотиритактний із системою рідинного охолодження
Діаметр циліндра 76 мм; Хід поршня 65 мм

Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*38*38*65/1000=294,72 см3, де

r – радіус поршня, 76/2=38 мм
h – хід поршня, 65 мм
Система ГРМ - DOHC, 2 розподільні вали, 4 клапани;
Балансирний вал вбудований у передню частину блоку циліндра;
Ступінь стиску – 11:1;
Макс. потужність – 28.56 к.с. /8500 об/хв -1 (або 21 кВт при 8500);
Макс. крутний момент 26 Нм/7000 об/хв -1;
Система живлення – карбюратор PWK34 SHX;
Система мастила під тиском та використання розбризкування;
Система запалювання – DC-CDI;
КПП шестиступінчаста + тип запуску - електростартер.

Ми розклали все, щоб по кожному моменту дати більш детальну інформацію. У цьому, ми вважаємо, є певний сенс, тому що ми публікуємо матеріал після того, як самі отримали, зібрали, завели, покрутили карбюратор і двигун. Потім запросили наших колег знаючих і розуміючих, щоб поїздили і сформували свою думку. Паралельно з цим, точніше, частково розібрали агрегат, щоб подивитися що і як. Ми вважаємо, що важливість показу нових або оновлених мото полягає в відображенні справжньої дійсності. В ендуро моделях, які пропонуємо, ми самі багато що змінюємо коригуємо, відмовляємося від використання або вдосконалюємо та доповнюємо. Тому, коли самі до кінця не знаємо, не рекламуємо дизайнерські скетчі з рядками «привеземо та всі афігеють», а публікуємо ті моменти, які випробували і протестували на реальному мотоциклі. А вже потенційні власники, хто цікавиться та розуміється в цій темі, вільні і в своєму бажанні читати, а також в бажанні купувати, причому не тільки наші моделі. З чимось можете не погоджуватися, а щось брати до уваги – у нас теж є власна думка, але ми не підмальовуємо нісенітницю, а формулюємо виразне та зрозуміле, поговоривши, давши спробувати і почувши враження та міркування тих, хто розуміє та має досвід. Будемо раді й додатковим конструктивним доповненням від майбутніх власників.

Двигун YBS300 — це сучасний одноциліндровий чотиритактний двигун, побудований за схемою DOHC два розподільні вали з ланцюговим приводом. Фактично народився він ще 2023 року, проте на початковому етапі були моменти, які вимагали змін. Нинішній зразок з видозміненою системою охолодження та іншими конструктивними особливостями ГРМ. Конструктивне відхилення основного впускного каналу і зменшено до 18 градусів від клапанного простору всередині головки. Це забезпечило більш ефективне заповнення циліндра, що сприяє збереженню потужності і моменту, що крутить, і при цьому передбачили можливість розміщення карбюратора (вихідна версія агрегату була інжекторною). Використання полегшених компонентів, таких як поршень та поршневі кільця, дозволили зменшити масу та тертя – це позначиться на паливній ефективності та ресурсності. Вбудований балансирний вал із допоміжними шестернями зменшує вібрації та знизив вібраційний фон. Передбачено також двоступінчасту систему фільтрації, щоб оптимізувати циркуляцію та додати функціональності за умови своєчасного обслуговування. Рідинне охолодження з великими та малими контурами краще знижує теплове навантаження.

Є і зворотний бік - для регулювання клапанних зазорів використовують регулювальні ковпачки (регулювальні штовхачі з індексом різної товщини дна).

Також зазнали ревізії передавальні числа КПП - це важливо, тому що вихідні варіанти були з 5 ступенями, проте тестова розгінна логіка зазнала змін:
5-ст КПП давала трохи різкіший старт на 1-й, і довші наступні передачі (як би менше перемикань), але при цьому тяга змінювалася через просідання обертів на 2-й і 3-й, тому що передавальні числа були підібрані в більшому діапазоні.
Удосконалена 6-ст КПП дає найкраще "тягове покриття" - передачі ближче один до одного, мотоцикл менше провалюється по обертах при перемиканнях, краще прискорюється особливо в діапазоні 30-70 км/год.

Двигун являє собою цікавий компроміс між надійністю, жвавістю та стабільною тягою в усьому діапазоні обертів, особливо в умовах змінного ландшафту та активної їзди. Чому цікавий, бо потенціалом можливостей здивував усіх райдерів - це ми не будемо стверджувати, просто ділимося почутими враженнями від користвачів та своїми.

На низьких обертах двигун стабільний і тягне без ривків, не затихне на похилій ділянці.
На середніх обертах відчувається основний «хороший» момент - тяговитий, м'який, із запасом.
На високих обертах мотор не захлинається, виходить на пік потужності і не перегрівається.

Для того щоб дістатися до карбюратора як слід і до клапанного механізму потрібно зняти облицювання та бак. Однак є і плюс - у виведеному під панель приладів важель «підсосу». Набагато зручніше здійснювати холодні старти. Вентилятор охолодження правої секції розташований угорі, а логічніше було б розмістити його нижче. Він буде дути і розганяти повітря як повинен, але при цьому здорово буде підігрівати частину бака. Це не критично і не небезпечно, але ті, хто виробляє радіатор, могли б подумати відразу.
Всі наліпки на моделі голографічні - тобто під різним кутом зору і освітленням вони змінюють колір. На фотографіях це дуже складно передати, але наживо, вигляд мотоцикла точно справить інше враження.
Нова підвіска версії 300 LITE R збільшила фнкціонал в регулювальні можливості жорсткості/м'якості, швидкості відбою/стиснення.
Новий тип важелів зчеплення і гальма, що складаються - стандартне оснащення всіх версій повнорозмірних KOVI. Вигинаються в обидві сторони.
Раніше використовували ланцюги KMC і AFAM - і перше і друге за відгуками виявилося фігнею. Тому цього року хисткий варіант буде зразок сальникового ланцюга СHOHO 520 Ox. Подивимося як виявить себе цей елемент.
Гідравлічна судина переднього гальма зі зміненою системою клапанів, що вміщує менше рідини, але має покращену швидкодію та чіткий зворотний зв'язок на незначну активацію. Супорти пофарбовані гідростатичною та високотемпературною емаллю (не облазять, не забруднюються швидко, не покриватимуться окисленням навіть при миття хімзасобами.

GEON, KAYO, KAYA, SHINERAY, LONCIN, SPARK, FORTE, SKYBIKE, TEKKEN, VIPER, BSE, EXDRIVE, ZONGSHEN, YCF, LIFAN, ZUUMAV, BAJAJ, KTM, VOGE, ZONTES, SKM, SENKE, BENDA, CFMOTO, TVS, SOKMOTO, RIDER, PRB, MOTOLEADER, ZONSEN, MUUSTANG, BASHAN, ASIX, BENELLI, HORNET, SPARTA
ID: 739644991

Связаться с продавцом

Facebook connected icon

Мотосалон MotoPlus

на OLX с февраль 2012 г.

Онлайн 16 июля 2025 г.

xxx xxx xxx

Опубликовано 20 июля 2025 г.

Мотоцикл KOVI 300 LITE R мотосалон MotoPlus

2 770 $

MotoPlus

Местоположение

Бесплатное приложение для твоего телефона