Бизнес
Марка: Другая марка
Состояние: Новый
Год выпуска: 2025
Описание
EXDRIVE PROFACTORY 300 AIR
Лінійка кросових мотоциклів 6 Days доповнилась моделю 300 AIR. Що це означає? А означає те, що зразу з конвеєра фабрики встановлений тюнінгований 4T Zongshen PR300(ZS175HM) на 271.3 куб, який вже заточений на гонку і це справді потужна техніка.
Потужний двигун на цьому снаряді оснащений баланс валом, що дасть можливість не відчувати практично вібрацій, які присутні в кросових мотоциклах. 6-ти ступнева коробка додасть впевненості і добавить швидкості. Рама металева типу клітки гарно проварена та в цілому мотоцикл полегшений біля 120 кг, цієї ваги вдалось досягнути завдяки встановленню багатьох алюміневих деталей таких як колісні диски зі ступицями, верхня та нижня траверси та інше.
Підвіска попереду має вилку з товщиною пера (штока) 42мм перевернутого типу з можливістю регулювання м’ягкості, в цілому мотоцикл дуже м’який і комфортний але при поїздках HARD з серйозними стрибками краще залити у вилку олію пожорсткіше. Задня підвіска полягає з квадратного штампованого маятника який кріпиться через прогресію і моно амортизатор який має регулювання перед натягу.
Транс місія складається з провідної зірки 13Т і веденою на 48 з 520 кроком ланцюга, є присутнім слайдер і пастка ланцюга.
Гальма дискові на обох осях вентильовані з діаметром 265мм в переду і 220мм ззаду, трубки гальмівні армовані, а важелі гальмівних машинок мають прорізи для того щоб під час падіння важіль повністю не зламати, а мати можливість доїхати додому з надломанным важелем і це усе натякає на те що конструктори подумали і зробили придатний мотоцикл. Також зроблений був і бак 7л з напівпрозорого пластика щоб було видно скільки бензину на залишку, така кількість бензину розрахована приблизно на 200км шляху при прогулочній поїздці, сідушка має протиковзку поверхню, підніжки зубасті. Система запалення CDI, запускається двигун електро стартером , живиться двигун 95-м бензином через карбюратор Nibbi без прискорювального насоса.
Пластик еластичний, колір оновлений в чорно-жовтий , сучасний дизайн.
Вихлопна система прямоточного типу звучить голосно має резонатор вихлопної системи megabomb
Додатково встановлено; Захист двигуна, захист тормозного диска, алюміневі захисти рук та інше
Висота по сідлу 970мм
дорожний просвіт 310мм
вантажопідйомність 150кг
колеса 21×18 перед/зад
Лінійка кросових мотоциклів 6 Days доповнилась моделю 300 AIR. Що це означає? А означає те, що зразу з конвеєра фабрики встановлений тюнінгований 4T Zongshen PR300(ZS175HM) на 271.3 куб, який вже заточений на гонку і це справді потужна техніка.
Потужний двигун на цьому снаряді оснащений баланс валом, що дасть можливість не відчувати практично вібрацій, які присутні в кросових мотоциклах. 6-ти ступнева коробка додасть впевненості і добавить швидкості. Рама металева типу клітки гарно проварена та в цілому мотоцикл полегшений біля 120 кг, цієї ваги вдалось досягнути завдяки встановленню багатьох алюміневих деталей таких як колісні диски зі ступицями, верхня та нижня траверси та інше.
Підвіска попереду має вилку з товщиною пера (штока) 42мм перевернутого типу з можливістю регулювання м’ягкості, в цілому мотоцикл дуже м’який і комфортний але при поїздках HARD з серйозними стрибками краще залити у вилку олію пожорсткіше. Задня підвіска полягає з квадратного штампованого маятника який кріпиться через прогресію і моно амортизатор який має регулювання перед натягу.
Транс місія складається з провідної зірки 13Т і веденою на 48 з 520 кроком ланцюга, є присутнім слайдер і пастка ланцюга.
Гальма дискові на обох осях вентильовані з діаметром 265мм в переду і 220мм ззаду, трубки гальмівні армовані, а важелі гальмівних машинок мають прорізи для того щоб під час падіння важіль повністю не зламати, а мати можливість доїхати додому з надломанным важелем і це усе натякає на те що конструктори подумали і зробили придатний мотоцикл. Також зроблений був і бак 7л з напівпрозорого пластика щоб було видно скільки бензину на залишку, така кількість бензину розрахована приблизно на 200км шляху при прогулочній поїздці, сідушка має протиковзку поверхню, підніжки зубасті. Система запалення CDI, запускається двигун електро стартером , живиться двигун 95-м бензином через карбюратор Nibbi без прискорювального насоса.
Пластик еластичний, колір оновлений в чорно-жовтий , сучасний дизайн.
Вихлопна система прямоточного типу звучить голосно має резонатор вихлопної системи megabomb
Додатково встановлено; Захист двигуна, захист тормозного диска, алюміневі захисти рук та інше
Висота по сідлу 970мм
дорожний просвіт 310мм
вантажопідйомність 150кг
колеса 21×18 перед/зад
ID: 905366550
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 04 декабря 2025 г.
Мотоцикл Exdrive Profactory300 AIR
1 980 $
Местоположение