Частное лицо
Марка: Другой
Состояние: С пробегом
Коробка передач: Ручная/Механика
Условия продажи: Простая продажа
Год выпуска: 2019
Объем двигателя: 700 см³
Мощность: 15 л.с.
Пробег: 100 км
Растаможен: Да
Топливо: Дизель
Техническое состояние: На ходу, технически исправен
Описание
Продам мототрактор Скаут Т-15 у дуже хорошому стані разом із навісним обладнанням. ТІЛЬКИ САМОВИВІЗ!
Було вкладено багато сил, часу та фінансів, тому тракторець працює без проблем. В основному використовувався для косіння та перевезення. Фрези чи плугів не бачив ніколи. Привідний ланцюг на фрезу майже одразу забрали, бо лише розбризкував масло. Двигун - R195. Завжди заливалось якісне мастило: Mobil 1 Super 3000 X1 5W-40. Заміна проводилась щороку разом із регулюванням клапанів. У коробці масло мінялось двічі: після обкатки та через 4 роки на YUKO ТАД-17. В гідравліці замінили 1 раз. В системі охолодження залитий антифриз Hepu G12+ (фіолетовий). Ніякої води. Нічого ніде не роз'їло і не підтікає.
По допрацюваннях.
Коробка:
- на слідуючий рік після покупки замінили УСІ підшипники на якісні німецькі (FAG) та японські (KOYO);
- замінили вал диференціала на модернізований зі стопорною гайкою, щоб усунути у майбутньому люфт сателітів. Самі сателіти, здається, теж замінили на якісніші;
- встановили довшу втулку між бортовими шестернями, щоб виключити можливий контакт між ними та сателітами;
- 2 роки назад замінили сальники піввісей на нові, нідерландські (не пам'ятаю назви), бо старі почали пропускати масло;
- виточили у токаря та замінили ступиці тормозних барабанів, тому що одна заводська трісла, а знайти її просто неможливо;
- установили пильник куліси;
- зроблено невеличке підсилення для гідравліки, щоб не так сильно розбивались верхні шпильки;
- замінили практично усі пружинні шайби (гровери) на якісні камазівські (чорні). Тепер жоден болтик не потрібно підтягувати. Це стосується і движка;
- замінили більшу частину прокладок на паронітові+герметик, тому коробка суха і без підтікань;
- стоїть ВАЗівський вижимний
В самій коробці нічого ніколи не ламалось
Движок:
- нова клапанна кришка (дещо відрізняється по формі, але в принципі стає чудово);
- гайка в піддоні переварена для зручнішого зливу масла;
- встановлений вихлоп від Ланоса (польський резонатор Polmostrow);
- паливні шланги замінені на якісні від фірми Gates;
- паливний фільтр замінений на більший від МТЗ;
- місяць назад замінили підшипники колінвала (стандартна болячка після 5-6 років експлуатації) на словацькі (ZKL, ціна по +/- 800грн за кожен);
- сіточка маслоприймача чистилась разом із заміною підшипників;
- всі прокладки замінені на паронітові - підтікань нема;
- під'єднаний шланг до сапуна движка;
- грибок для контролю тиску масла заглушений (єдине, з чим він добре справлявся - це травив масло);
- заслонка для радіатора: в холодну пору можна тримати повністю закритою - з нею трішки швидше нагрівається движок;
Електрика:
- новий акумулятор Varta, куплений весною 2025р.
- генератор від Москвича. По ньому є нюанс, можливо обмотка пробита, бо світло бликає в залежності від обертів. З'явилось це в минулому році і це точно не "шоколадка" чи проблема з контактом. Не було бажання розбиратись, тому що в принципі акум він заряджає;
- релюшки на 40А (чорні) для ближнього та дальнього світла, поворотників (від Ланоса) звукового сигналу, та заднього фонаря.
- блок запобіжників;
- якісна LED-планка, яка світить в рази краще за ближнє та дальнє світло;
Кузов:
- круте сидіння Keiper Recaro від Опеля Омеги B з боковими підтримками, підголовником, регулюванням спинки, повздовжнім регулюванням та електрорегулюванням по висоті. ВАЗівські чи більшість інших не йдуть ні у яке порівняння по комфорту;
- бризговики від Лади на задніх крилах;
- руль піднятий десь на 20см;
- на передку приварено 2 рельси для більшої ваги;
- швелер поруч із вихлопною - залишок після конструкції для опорних підшипників. Досвід експлуатації показав, що на осях в 49мм і максимально здвинутих колесах, як тут, вони не несуть користі від слова "зовсім";
- кутики під полом в районі тормозних барабанів для додаткової підтримки підлоги;
- Г-подібна металева пластина, до якої кріпиться коробка на 5 болтів, теж підсилена кутиками;
- захист для генератора;
- ущільнювач капоту від Лади;
- покажчики для тиску масла та температури, поворотників та ближнього/дальнього світла, амперметр;
- передні шини Continental. Розмір такий же, як і в рідних.
Можливо щось пропустив, бо за увесь час було зроблено купу усього.
Із нюансів: потрібно прикріпити жабку для стопів. Вона є, просто немає часу та потреби цим займатись. Те саме і з задньою фарою. Також можна замінити лампи у передніх фарах, щоб було дальнє світло.
По капоту є вздуття фарби.
Також дуже рідко під навантаженням вибиває 1-шу передачу. Не знаю, з чим пов'язано, але одразу напишу тут про це, щоб мали на увазі. Це було, здається, з самого початку.
Навісне у чудовому стані. Культиватор, підгортач та копалка обробили в сумі 20 сотих площі за увесь час. Все підсилено та підігнано під даний трактор. Найбільше напрацювала менша коса - 95% часу використовувалась саме вона, тому можливо доведеться глянути до шліців на тарілках - є знос і легкий люфт.
По усіх питаннях чи якщо потрібно більше фото - пишіть спочатку сюди. Не потрібно одразу телефонувати, бо я дуже рідко піднімаю слухавку.
Було вкладено багато сил, часу та фінансів, тому тракторець працює без проблем. В основному використовувався для косіння та перевезення. Фрези чи плугів не бачив ніколи. Привідний ланцюг на фрезу майже одразу забрали, бо лише розбризкував масло. Двигун - R195. Завжди заливалось якісне мастило: Mobil 1 Super 3000 X1 5W-40. Заміна проводилась щороку разом із регулюванням клапанів. У коробці масло мінялось двічі: після обкатки та через 4 роки на YUKO ТАД-17. В гідравліці замінили 1 раз. В системі охолодження залитий антифриз Hepu G12+ (фіолетовий). Ніякої води. Нічого ніде не роз'їло і не підтікає.
По допрацюваннях.
Коробка:
- на слідуючий рік після покупки замінили УСІ підшипники на якісні німецькі (FAG) та японські (KOYO);
- замінили вал диференціала на модернізований зі стопорною гайкою, щоб усунути у майбутньому люфт сателітів. Самі сателіти, здається, теж замінили на якісніші;
- встановили довшу втулку між бортовими шестернями, щоб виключити можливий контакт між ними та сателітами;
- 2 роки назад замінили сальники піввісей на нові, нідерландські (не пам'ятаю назви), бо старі почали пропускати масло;
- виточили у токаря та замінили ступиці тормозних барабанів, тому що одна заводська трісла, а знайти її просто неможливо;
- установили пильник куліси;
- зроблено невеличке підсилення для гідравліки, щоб не так сильно розбивались верхні шпильки;
- замінили практично усі пружинні шайби (гровери) на якісні камазівські (чорні). Тепер жоден болтик не потрібно підтягувати. Це стосується і движка;
- замінили більшу частину прокладок на паронітові+герметик, тому коробка суха і без підтікань;
- стоїть ВАЗівський вижимний
В самій коробці нічого ніколи не ламалось
Движок:
- нова клапанна кришка (дещо відрізняється по формі, але в принципі стає чудово);
- гайка в піддоні переварена для зручнішого зливу масла;
- встановлений вихлоп від Ланоса (польський резонатор Polmostrow);
- паливні шланги замінені на якісні від фірми Gates;
- паливний фільтр замінений на більший від МТЗ;
- місяць назад замінили підшипники колінвала (стандартна болячка після 5-6 років експлуатації) на словацькі (ZKL, ціна по +/- 800грн за кожен);
- сіточка маслоприймача чистилась разом із заміною підшипників;
- всі прокладки замінені на паронітові - підтікань нема;
- під'єднаний шланг до сапуна движка;
- грибок для контролю тиску масла заглушений (єдине, з чим він добре справлявся - це травив масло);
- заслонка для радіатора: в холодну пору можна тримати повністю закритою - з нею трішки швидше нагрівається движок;
Електрика:
- новий акумулятор Varta, куплений весною 2025р.
- генератор від Москвича. По ньому є нюанс, можливо обмотка пробита, бо світло бликає в залежності від обертів. З'явилось це в минулому році і це точно не "шоколадка" чи проблема з контактом. Не було бажання розбиратись, тому що в принципі акум він заряджає;
- релюшки на 40А (чорні) для ближнього та дальнього світла, поворотників (від Ланоса) звукового сигналу, та заднього фонаря.
- блок запобіжників;
- якісна LED-планка, яка світить в рази краще за ближнє та дальнє світло;
Кузов:
- круте сидіння Keiper Recaro від Опеля Омеги B з боковими підтримками, підголовником, регулюванням спинки, повздовжнім регулюванням та електрорегулюванням по висоті. ВАЗівські чи більшість інших не йдуть ні у яке порівняння по комфорту;
- бризговики від Лади на задніх крилах;
- руль піднятий десь на 20см;
- на передку приварено 2 рельси для більшої ваги;
- швелер поруч із вихлопною - залишок після конструкції для опорних підшипників. Досвід експлуатації показав, що на осях в 49мм і максимально здвинутих колесах, як тут, вони не несуть користі від слова "зовсім";
- кутики під полом в районі тормозних барабанів для додаткової підтримки підлоги;
- Г-подібна металева пластина, до якої кріпиться коробка на 5 болтів, теж підсилена кутиками;
- захист для генератора;
- ущільнювач капоту від Лади;
- покажчики для тиску масла та температури, поворотників та ближнього/дальнього світла, амперметр;
- передні шини Continental. Розмір такий же, як і в рідних.
Можливо щось пропустив, бо за увесь час було зроблено купу усього.
Із нюансів: потрібно прикріпити жабку для стопів. Вона є, просто немає часу та потреби цим займатись. Те саме і з задньою фарою. Також можна замінити лампи у передніх фарах, щоб було дальнє світло.
По капоту є вздуття фарби.
Також дуже рідко під навантаженням вибиває 1-шу передачу. Не знаю, з чим пов'язано, але одразу напишу тут про це, щоб мали на увазі. Це було, здається, з самого початку.
Навісне у чудовому стані. Культиватор, підгортач та копалка обробили в сумі 20 сотих площі за увесь час. Все підсилено та підігнано під даний трактор. Найбільше напрацювала менша коса - 95% часу використовувалась саме вона, тому можливо доведеться глянути до шліців на тарілках - є знос і легкий люфт.
По усіх питаннях чи якщо потрібно більше фото - пишіть спочатку сюди. Не потрібно одразу телефонувати, бо я дуже рідко піднімаю слухавку.
ID: 898411247
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 20 сентября 2025 г.
Мототрактор Скаут Т-15
2 800 $
Договорная
Местоположение