Бизнес
OLX Доставка
ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Тип запчасти
Аналог
- Состояние
Новое
Описание
Гарантія 12 місяців
Стан новий
Сумісні моделі:
GSXR 600\750 1997-2000 75 usd
GSXR 600\750 2000-2003 80 usd
GSXR 600\750 2006-2024 60 usd
GSXR 1300 1997-2020 100 usd
GSXR 1000 2005-2008 110 usd
GSXR 1000 2009-2016 85 usd
Boulevard (EU USA) = Intrujder Japan
Suzuki Boulevard C50 VL800 Volusia K5 / C50T VL800T / M50 VZ800 2005-2023 145 usd
Suzuki Boulevard C90 VL 1500 2005 2006 2007 2008 2009 85 usd
Kawasaki VN 1500 Vulcan Ninja ZX-9R | Suzuki Savage LS 650 Boulevard S40 | Honda XR 650 L 1986-2024 125 usd
Suzuki Boulevard M109R VZR1800 VZR 1800 2006-2024 250 usd
Suzuki Boulevard S83 / VS 1400 GL Intruder 1987-2009 105 usd
Suzuki VL 800 Volusia / VL 800 Z Volusia Limited Boulevard C50 2001-2005 VL800 VL800Z 150 usd
Intruder 700| BMW F / G 650 | Honda VT 500 | Suzuki VS 800 | Yamaha XZ 550 | TDM 850 1982-2011 135 usd
Suzuki VS1400 Boulevard S83 2005-2009 for Suzuki VS1400 Intruder 1400 1987-2004 Suzuki VL1500 / VL1500B Intruder 1500 1998-2004 180 usd
Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів)
Типові несправності:
- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора і реле регулятора.
- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.
- Окислення позитивної + клеми.
Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:
Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50000 - 100000 км
Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км
Основні причини відмов:
1. Теплові навантаження – 45% відмов.
2. Вібрація та механічна напруга - 30%.
3. Електричні навантаження (ESD, стрибки напруги) – 20%.
4. Корозія та забруднення – 5%.
Причини поломки:
- Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні підняття планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.
Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не дізнаєтеся про перегрівання під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) і тріскається лак і виходить міжвитковий пробій ізоляції.
- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатне навантаження.
- регулярність технічного обслуговування (якщо магнето в олійній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки)
- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою)
- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП
Якщо генератор пошкоджений, пошкоджена котушка буде перегріватися, на ній буде масло, що підгоріло, може почати лущатися або темніти лак.
Не знаю вдалого досвіду перемотування котушки. Швидко згоряє. Не може бути точності машинного намотування.
Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.
БВ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або хутро удар. Рідше після ДТП. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.
Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.
На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.
В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду на утворення іскри.
Важливо знати опір датчика Холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.
У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.
Однопровідний передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.
Комплект:
Генератор у зборі х1
!!! Котушка магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.
Чому не роблять покриття лаком не оригінальних запчастин? Бажання отримати більші продажі (менше термін служби), не ускладнювати виробничий процес (багато раз пориті лаком, сушіння, запахи).
Стан новий
Сумісні моделі:
GSXR 600\750 1997-2000 75 usd
GSXR 600\750 2000-2003 80 usd
GSXR 600\750 2006-2024 60 usd
GSXR 1300 1997-2020 100 usd
GSXR 1000 2005-2008 110 usd
GSXR 1000 2009-2016 85 usd
Boulevard (EU USA) = Intrujder Japan
Suzuki Boulevard C50 VL800 Volusia K5 / C50T VL800T / M50 VZ800 2005-2023 145 usd
Suzuki Boulevard C90 VL 1500 2005 2006 2007 2008 2009 85 usd
Kawasaki VN 1500 Vulcan Ninja ZX-9R | Suzuki Savage LS 650 Boulevard S40 | Honda XR 650 L 1986-2024 125 usd
Suzuki Boulevard M109R VZR1800 VZR 1800 2006-2024 250 usd
Suzuki Boulevard S83 / VS 1400 GL Intruder 1987-2009 105 usd
Suzuki VL 800 Volusia / VL 800 Z Volusia Limited Boulevard C50 2001-2005 VL800 VL800Z 150 usd
Intruder 700| BMW F / G 650 | Honda VT 500 | Suzuki VS 800 | Yamaha XZ 550 | TDM 850 1982-2011 135 usd
Suzuki VS1400 Boulevard S83 2005-2009 for Suzuki VS1400 Intruder 1400 1987-2004 Suzuki VL1500 / VL1500B Intruder 1500 1998-2004 180 usd
Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів)
Типові несправності:
- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора і реле регулятора.
- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.
- Окислення позитивної + клеми.
Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:
Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50000 - 100000 км
Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км
Основні причини відмов:
1. Теплові навантаження – 45% відмов.
2. Вібрація та механічна напруга - 30%.
3. Електричні навантаження (ESD, стрибки напруги) – 20%.
4. Корозія та забруднення – 5%.
Причини поломки:
- Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні підняття планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.
Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не дізнаєтеся про перегрівання під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) і тріскається лак і виходить міжвитковий пробій ізоляції.
- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатне навантаження.
- регулярність технічного обслуговування (якщо магнето в олійній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки)
- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою)
- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП
Якщо генератор пошкоджений, пошкоджена котушка буде перегріватися, на ній буде масло, що підгоріло, може почати лущатися або темніти лак.
Не знаю вдалого досвіду перемотування котушки. Швидко згоряє. Не може бути точності машинного намотування.
Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.
БВ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або хутро удар. Рідше після ДТП. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.
Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.
На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.
В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду на утворення іскри.
Важливо знати опір датчика Холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.
У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.
Однопровідний передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.
Комплект:
Генератор у зборі х1
!!! Котушка магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.
Чому не роблять покриття лаком не оригінальних запчастин? Бажання отримати більші продажі (менше термін служби), не ускладнювати виробничий процес (багато раз пориті лаком, сушіння, запахи).
ID: 890057186
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано Сегодня в 09:25
Магнето Suzuki GSXR GSX-R 600 750 1000 1300 Boulevard Intruder ZX-9R
1 000 грн.
Местоположение
Возвраты
Уверенность в каждой покупке
Вы можете бесплатно вернуть товар при получении, если он не соответствует вашим ожиданиям. Подробнее
