Частное лицо
Марка: Иж
Пробег: 10 000 км
Тип: Классик
Состояние: С пробегом
Объем двигателя: 350 см³
VIN номер: LK046230
Коробка передач: Ручная/Механика
Растаможен: Да
Тип привода: Цепь
Год выпуска: 1990
Условия продажи: Простая продажа
Техническое состояние: На ходу, технически исправен, Гаражное хранение, Не бит
Описание
Мотоцикл в дуже гарному стані, відновлював його протягом 2-х років. Немає вузла, до якого не було прикладено рук за цей час. Документи радянського зразка в порядку, власник живий – є можливість переоформлення. Опишу коротко пророблену роботу по головних вузлах, для більш детальної інформації – пишіть в месенджери (telegram, viber) або за телефоном.
Двигун. Всі алюмінієві кришки, картера двигуна підігнані один під одного, тобто усунуті дефекти відливки деталей наскільки це можливо, після чого поверхня шліфувалася та полірувалася в декілька етапів. Після чого, двигун відправлявся в спеціалізовану мото-майстерню в Полтаві, де була зроблена вся відповідальна робота з всім кривошипно-шатунним механізмом:
- відбалансований колінвал;
- замінений шатун;
- проточений циліндр під 2 ремонт;
- підібраний поршень (є проблеми з овальними поршнями на ринку);
- замінені стандартні, радянські підшипники (304А, 2505КМУ) на сучасні, чехословацькі (6304ZKL, 3205С3ZVL, NU2205E);
- замінені всі сальніки;
- посадка колінвала в картер пресом, збірка картерів, затяжка циліндра динамометричним ключем.
Коробка передач відрегульована, проблем з 2 передачаю нема, щеплення вижимається легко, мастило з заглушок та під болтами не тече.
Електрика. Електрична схема складалась з нуля (не було застосовано ніяких готових наборів, які продаються в магазинах). З різнокольорових дротів ПГВА з січенням 0,75 мм2 за класичною схемою, з деякими до опрацюваннями (модифіковану схему можу надати в pdf та spl7 форматах). Основною модифікацією є створення головної «коси» дротів, до якої всі прилади підключаються через клеми. Головна коса захована в гофру, майже всі дроти які до неї підходять сховані в широку термосбіжну трубку, поверх якої декоративно натягнуто пластикову «зміїну шкіру». Запалення контактне, БПВ стоїть сучасне від компанії «Совек». Кастомний акумулятор, корпус та кріплення до рами надруковані на 3-D принтері, сам акумулятор складений з комірок li-ion від компанії Samsung (прощавай проблема з вічно гнилим лівим бардачком від електроліту). Аккумулятор має два рівня захисту себе та проводки мотоцикла: в його корпус встановлюється звичайний автомобільний запобіжник та встановлена плата BMS, яка дублює його роботу. Акумулятор від мотоцикла можливо використовувати як павербанк, для цього в його корпусі встановлені 2 USB-А гнізда, які підтримують швидку зарядку QC-3.0. В передню фару встановлена led-лампа, стоп-сигнал та підсвітка номера – led, вказівники поворотів передні – led, вказівники поворотів задні – накал (особливість електричної схеми). Сучасне реле поворотів, з можливістю регулювати частоту бликання, інтегроване в стандартний корпус старого реле поворотів.
Рама та навісне. Всі сталеві деталі були очищені до голого металу, оброблені антикорозійним засобом. Рама, траверса, маятник – покриті 2-ух компонентним акриловим ґрунтом та 2-ух компонентною акриловою фарбою. Решта деталей – покриті 2-ух компонентним кислотним ґрунтом, покриті 2-ух компонентним акриловим ґрунтом та 2-ух компонентною акриловою фарбою. Звичайні болти та гвинти, де можливо замінені на болти з внутрішнім шестигранником з 6,8 та 10 класом міцності.
Двигун. Всі алюмінієві кришки, картера двигуна підігнані один під одного, тобто усунуті дефекти відливки деталей наскільки це можливо, після чого поверхня шліфувалася та полірувалася в декілька етапів. Після чого, двигун відправлявся в спеціалізовану мото-майстерню в Полтаві, де була зроблена вся відповідальна робота з всім кривошипно-шатунним механізмом:
- відбалансований колінвал;
- замінений шатун;
- проточений циліндр під 2 ремонт;
- підібраний поршень (є проблеми з овальними поршнями на ринку);
- замінені стандартні, радянські підшипники (304А, 2505КМУ) на сучасні, чехословацькі (6304ZKL, 3205С3ZVL, NU2205E);
- замінені всі сальніки;
- посадка колінвала в картер пресом, збірка картерів, затяжка циліндра динамометричним ключем.
Коробка передач відрегульована, проблем з 2 передачаю нема, щеплення вижимається легко, мастило з заглушок та під болтами не тече.
Електрика. Електрична схема складалась з нуля (не було застосовано ніяких готових наборів, які продаються в магазинах). З різнокольорових дротів ПГВА з січенням 0,75 мм2 за класичною схемою, з деякими до опрацюваннями (модифіковану схему можу надати в pdf та spl7 форматах). Основною модифікацією є створення головної «коси» дротів, до якої всі прилади підключаються через клеми. Головна коса захована в гофру, майже всі дроти які до неї підходять сховані в широку термосбіжну трубку, поверх якої декоративно натягнуто пластикову «зміїну шкіру». Запалення контактне, БПВ стоїть сучасне від компанії «Совек». Кастомний акумулятор, корпус та кріплення до рами надруковані на 3-D принтері, сам акумулятор складений з комірок li-ion від компанії Samsung (прощавай проблема з вічно гнилим лівим бардачком від електроліту). Аккумулятор має два рівня захисту себе та проводки мотоцикла: в його корпус встановлюється звичайний автомобільний запобіжник та встановлена плата BMS, яка дублює його роботу. Акумулятор від мотоцикла можливо використовувати як павербанк, для цього в його корпусі встановлені 2 USB-А гнізда, які підтримують швидку зарядку QC-3.0. В передню фару встановлена led-лампа, стоп-сигнал та підсвітка номера – led, вказівники поворотів передні – led, вказівники поворотів задні – накал (особливість електричної схеми). Сучасне реле поворотів, з можливістю регулювати частоту бликання, інтегроване в стандартний корпус старого реле поворотів.
Рама та навісне. Всі сталеві деталі були очищені до голого металу, оброблені антикорозійним засобом. Рама, траверса, маятник – покриті 2-ух компонентним акриловим ґрунтом та 2-ух компонентною акриловою фарбою. Решта деталей – покриті 2-ух компонентним кислотним ґрунтом, покриті 2-ух компонентним акриловим ґрунтом та 2-ух компонентною акриловою фарбою. Звичайні болти та гвинти, де можливо замінені на болти з внутрішнім шестигранником з 6,8 та 10 класом міцності.
ID: 880458482
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 09 июля 2025 г.
ИЖ Планета 5 1990
900 $
Местоположение