Перейти к основному разделу
Чат
  • Укр
  • Рус

Уведомления

Подать объявление
Генератор Статор магнето SUZUKI ADDRESS V125
Генератор Статор магнето SUZUKI ADDRESS V125
Генератор Статор магнето SUZUKI ADDRESS V125
Генератор Статор магнето SUZUKI ADDRESS V125
Генератор Статор магнето SUZUKI ADDRESS V125
Генератор Статор магнето SUZUKI ADDRESS V125
Генератор Статор магнето SUZUKI ADDRESS V125
Генератор Статор магнето SUZUKI ADDRESS V125
РекламироватьПоднять

Бизнес

Состояние: Новое

Тип запчасти: Оригинал

Марка: Suzuki

OLX Доставка

Описание

Стан новий
Гарантія 12 місяців

V125G Address CF4EA 2900 грн

V125S CF46A CF4E CF4MA OEM англ. original equipment manufacturer 5000 грн

Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів)

Типові несправності:

- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора і реле регулятора.

- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.

- Окислення позитивної + клеми.

Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:

Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50********0000 км

Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км

Причини поломки:

- Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні підняття планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.

Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не дізнаєтеся про перегрівання під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) і тріскається лак і виходить міжвитковий пробій ізоляції.

- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатне навантаження.

- регулярність технічного обслуговування (якщо магнето в олійній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки)

- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою)

- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП

Якщо генератор пошкоджений, пошкоджена котушка буде перегріватися, на ній буде масло, що підгоріло, може почати лущатися або темніти лак.

Не знаю вдалого досвіду перемотування котушки. Швидко згоряє. Не може бути точності машинного намотування.

Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.

БВ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або хутро удар. Рідше після ДТП. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.

Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.

На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.

В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду на утворення іскри.

Важливо знати опір датчика холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.

У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.

Однопровідний передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.

Комплект:
Генератор у зборі х1

!!! Котушка магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.

Чому не роблять покриття лаком не оригінальних запчастин? Бажання отримати більші продажі (менше термін служби), не ускладнювати виробничий процес (багато раз пориті лаком, сушіння, запахи).
ID: 890982050

Связаться с продавцом

User avatar
Facebook connected icon

Денис

на OLX с май 2017 г.

Онлайн вчера в 15:09

xxx xxx xxx

Опубликовано 29 июня 2025 г.

Генератор Статор магнето SUZUKI ADDRESS V125

2 900 грн.

Местоположение

Возвраты

Уверенность в каждой покупке

Вы можете бесплатно вернуть товар при получении, если он не соответствует вашим ожиданиям. Подробнее

Бесплатное приложение для твоего телефона