Бизнес
OLX Доставка
ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Марка
Suzuki
- Тип запчасти
Аналог
- Состояние
Новое
Описание
Honda VFR800 Interceptor VFR800FI / CBR 1100 XX Blackbird 199*********4400 грн
Honda VFR 800 Interceptor 2002-2009 4800 грн
Стан новий
Гарантія 12 місяців
Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів, не сбалансована система електропостачання мото)
Типові несправності:
- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора, реле регулятора, споживачів.
- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.
- Окислення позитивної + клеми АКБ.
Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:
Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50********0000 км
Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км
Причини поломки:
Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні та піднятті планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.
Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не зможете дізнаєтись про перегрівання мастила двигуна під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) ,тріскається лак, виходить міжвитковий пробій ізоляції.
- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатну генерацію енергії.
- регулярність технічного обслуговування 1. Якщо магнето в масляній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, частки металу свторюють КЗ, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки. 2. Якщо без масла вода та бруд може викликати корозію.
- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою). Рекомендую ставити АКБ більшої емності.
- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП
Якщо генератор пошкоджений, КЗ на масу чи міжветкове замикання, пошкоджена катушка буде перегріватися, на ній буде підгоріле масло, може почати лущатися або темніти лак та палстик.
Пропонують послуги перемотки пошкодженої катушки. Якщо є в продажу, то економічно не доцільно. Складний та многоступеневий просцес. Не доцільно робити один генератор. Не може бути машинної якості насотки. Обмежений продаж якісного ізольованого дроту.
Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.
Якщо реле регулятор перегрівається, це вказує на незбалансовану систему генерації та споживача. Значно знижує ресурс магнето.
БУ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або механічний удар. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.
Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.
На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.
В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду накоректне утворення іскри.
Важливо знати опір датчика холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.
У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.
Однопровідний датчик Холу передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.
!!! Додатково котушки магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.
!!!Якщо ви в Києві можете подїхати та поменяти котушку особисто. Надам інструмент, перевірю стару, якщо можливо спробую відновити старий магнето чи встановимо новий.
Комплект:
Генератор у зборі х1
Honda VFR 800 Interceptor 2002-2009 4800 грн
Стан новий
Гарантія 12 місяців
Встановлені елементи не підлягають поверненню (до гарантійних випадків не належать механічні пошкодження, перегрів, не сбалансована система електропостачання мото)
Типові несправності:
- занижений струм зарядки (має бути 14 В). Якщо менше 13.8, або більше 14.8, є проблема в ланцюгу генератора, реле регулятора, споживачів.
- Проблеми із запуском або глухне під час роботи. Охолоне і починає працювати. Швидше за все, проблема датчика Холу або коротке замикання обмотки магнето.
- Окислення позитивної + клеми АКБ.
Ресурс (термін служби) магнето мотоцикла залежить від якості виготовлення, умов експлуатації та обслуговування. У середньому:
Карбюраторні мотоцикли (класичні магнето): 50********0000 км
Інжекторні мотоцикли (з більш складною системою запалювання): 100 000+ км
Причини поломки:
Перегрів. Двигун з повітряним або не робочим водним охолодженням легко отримує перегрів у спеку, форсуванні та піднятті планки крутного моментату (заміні роликів на легші у скутера або на велику зірку у мотоцикла), при їзді на довгі відстані, підйом у затяжну гірку.
Рекомендую встановити датчик температури масла (більше ви не зможете дізнаєтись про перегрівання мастила двигуна під час їзди). Робоча температура до 100-130 градусів. За температури 150 градусів і вище відбуваються незворотні процеси з ізоляцією обмоток. В результаті температурного розширення збільшується опір обмоток (збільшується нагрівання) ,тріскається лак, виходить міжвитковий пробій ізоляції.
- при встановленні позаштатних споживачів, загальна потужність яких перевищує штатну генерацію енергії.
- регулярність технічного обслуговування 1. Якщо магнето в масляній ванні, лак обмотки шліфується брудною олією, частки металу свторюють КЗ, кислотність масла може пошкоджувати ізоляцію обмотки. 2. Якщо без масла вода та бруд може викликати корозію.
- тривале використання на максимальних оборотах (якщо акумулятор повністю заряджений, усю зайву енергію розсіює реле регулятор, що викликає перегрів із наступною поломкою). Рекомендую ставити АКБ більшої емності.
- вібрація, дисбаланс двигуна, падіння чи ДТП
Якщо генератор пошкоджений, КЗ на масу чи міжветкове замикання, пошкоджена катушка буде перегріватися, на ній буде підгоріле масло, може почати лущатися або темніти лак та палстик.
Пропонують послуги перемотки пошкодженої катушки. Якщо є в продажу, то економічно не доцільно. Складний та многоступеневий просцес. Не доцільно робити один генератор. Не може бути машинної якості насотки. Обмежений продаж якісного ізольованого дроту.
Катушку не коректно перевіряти тестером із живленням 9В. Потрібен мегомметр для перевірки на високій напрузі. Також важлива температура котушки під час перевірки.
Якщо реле регулятор перегрівається, це вказує на незбалансовану систему генерації та споживача. Значно знижує ресурс магнето.
БУ котушки часто з перегрітих або після ДТП двигунів. При цьому генератор теж отримав тепловий або механічний удар. Пошкодження ізоляції побачити зором неможливо.
Також може бути несправність датчика Холла. Датчик відстежує положення колінчастого валу для синхронізації іскри.
На карбюраторній мототехніці опір датчика Хола має бути узгоджений з опіром свічки запалювання, високовольтних дротів. Неправильне узгодження призводить до втрат енергії та слабкої іскри.
В інжекторному запалюванні опір датчика Холу повинен бути узгоджений з електронним блоком керування. Якщо не узгоджено, блок не зможе коректно зрозуміти спрацювання датчика і не дасть команду накоректне утворення іскри.
Важливо знати опір датчика холу до замовлення магнето, якщо датчик входить до комплекту магнето.
У сучасній мототехніці з регулюванням випередження критично важлива точність опору та мінімальні температурні зміни.
Однопровідний датчик Холу передає лише сигнал, двопровідне живлення та сигнал. Залежить від модифікації мототехніки. Датчик можна легко змінити самостійно.
!!! Додатково котушки магнето пропитана та покрита поліуретановим лаком. Основні властивість поліуретанового лаку еластичність та міцнсть. Покриття гарантує монолітність конструкції котушки та додаткову ізоляцію обмотки. При вібрації не дасть дротам перетерти ізоляцію. Також зміна кольору лаку покаже локальні перегріви. Виробники окрашують лак в різні кольори для індивідуалізації.
!!!Якщо ви в Києві можете подїхати та поменяти котушку особисто. Надам інструмент, перевірю стару, якщо можливо спробую відновити старий магнето чи встановимо новий.
Комплект:
Генератор у зборі х1
ID: 889150652
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 28 июня 2025 г.
Генератор Статор магнето HONDA VFR800 Interceptor CBR1100 Blackbird
1 000 грн.
Местоположение
Возвраты
Уверенность в каждой покупке
Вы можете бесплатно вернуть товар при получении, если он не соответствует вашим ожиданиям. Подробнее