Частное лицо
Состояние: Новое
Описание
Ендуро велосипед двухподвес електро R RAYMON TrailRay E 8.0 в суперовому робочому стані без дефектів, як новий з магазину з тестовим пробігом ( 496 км), привезений із Європи.
Ціна: 2000 $
Розмір: М, по геометрії підходить для зросту 176-192 см
Переваги двигуна Yamaha PW-X2:
- Легко чіпується до 50км/год навіть самим дешевшим чіпом за 1900 грн з олх, при цьому крім збільшення максимальної швидкості чіп зменшує показники одометра у два рази тому у випадку майбутнього продажу велосипеда велосипед з двигуном ямаха значно менше втратить в ціні ніж велосипед з будь-яким іншим двигуном. В Цей час як на бош потрібно третій спідбокс за 150€, при цьому виробники чіпів не рекомендують використовувати чіп для комюьтінгу (поїздок на роботу і т.п. по асфальтній дорозі в турбо режимі, де середня швидкість буде більше ніж 25 км/год) або ставити максимальну швидкість вище 35 км/год, але навіть тоді є ризик блокування двигуна, хоча і менший ніж при виставленні більшої максимальної шидкості.
Більш детально про проблеми чіпування боша у відео:
h ttps://youtu.be/NVjmlf6MiMM?t=75
- Потужність, Yamaha PW-X2 - самий потужний серед усіх двигунів при низькій частоті крутіння педалей, хоча бош і має номінально на 5 Nm більше, вони доступні лише при високому каденсі, тому бош потужніший лише при високій частоті крутіння педалей 80+ об/хв. При звичайній їзді чи при підйомі в гори середній каденс становить як правило 60-80 об/хв., а при такому каденсі бош слабший і за ямаху і за шимано. Високий каденс використовується лише в гонках і лише під гору, так як при їзді по рівній місцевості без чіпа ви просто впретесь в ліміт швидкості 25 км/год і потужність не матиме жодного значення, так як двигун поза лімітом швидкості вже не працює. У звичайному житті сценаріїв де використовується високий каденс майже немає.
Порівняння потужності
h ttps://m.youtube.com/watch?v=r9vHDf4Zf80
У тесті EMBN на технічному підйомі виявився швидшим за бош ген4
ht tps://m.youtube.com/watch?v=ojdPwCTvYv4
- Надійність, двигуни ямаха одні із самих надійних на ринку і без проблем проїжджають десятки тисяч км.
- Тишина, працює більш тихо у порівнянні з іншими, а при низькому каденсі майже безшумний і не тарахкотить при спуску як бош і шимано.
- Найбільше схожий на звичайний велосипед так як у нього майже відсутній ривок на старті, в порівнянні з іншим він відчувається більш природно, як ніби ви і двигун одне ціле.
- Можна встановити кастомну батарею будь якої ємності.
Двигун: Yamaha PW-X2, 250 W, 80 Nm
Акумулятор: Simplo EnergyTube, 630 Wh, 36 V
Дисплей: Yamaha Display A, LCD-Display
Зарядка: Simplo rapid charger, 4 A
Вилка: Хід 160 мм, SR SUNTOUR Durolux36 Boost, PCS
Задній амортизатор: Хід 160 мм, Rock Shox Deluxe Select R, 230x65 mm
Рама: алюміній 6061, дискові гальма Post Mount, прогин ресори: 160 мм
За результатами обзорів західних вело ресурсів вилка відпрацьовує дрібні нерівності на рівні топових підвісок при тому, що коштує суттєво дешевше.
Вилка увійшла до ТОП-8 вилок за результатаи тестів байкрадар, відео порівняння: h ttps://youtu.be/7Y_RliBb0YA?t=309
Задній перемикач: Shimano Deore, RD-M4120, Shadow, 10-S
Важіль перемикання передач: Shimano Deore, SL-M4100, Rapidfire Plus
Касета: Shimano CS-M4100, 11-42 T
Зірочка передня: SRAM X-Sync Eagle, 38 T
Шатуни: R Raymon, Narrow Wide, 38 T
Ланцюг: KMC e10S
Гальмо переднє: Tektro HD-M745, 4-поршневі гідравлічні дискові гальма
Гальмівний диск передній: Tektro 203 мм
Гальмо заднє: Tektro HD-M745, 4-поршневі гідравлічні дискові гальма
Гальмівний диск задній: Tektro 203 мм
Покришка передня: Continental Trail King Shield Wall, 65-584, 29x2.4, Tubeless ready
Покришка задня: Continental Trail King Shield Wall, 65-584, 27.5x2.6, Tubeless ready
Втулка передня: 15x110mm Boost
Втулка задня: 12x148mm Boost
Кермо: R Raymon 35 mm, 760 mm, Sweep: 9 °, Rise: 20 mm
Винос керма: R Raymon 35, 0 °
Підсідельний штир: R Raymon, 31.6 mm, Dropper post
Розмір коліс: 29/27.5
Ціна: 2000 $
Розмір: М, по геометрії підходить для зросту 176-192 см
Переваги двигуна Yamaha PW-X2:
- Легко чіпується до 50км/год навіть самим дешевшим чіпом за 1900 грн з олх, при цьому крім збільшення максимальної швидкості чіп зменшує показники одометра у два рази тому у випадку майбутнього продажу велосипеда велосипед з двигуном ямаха значно менше втратить в ціні ніж велосипед з будь-яким іншим двигуном. В Цей час як на бош потрібно третій спідбокс за 150€, при цьому виробники чіпів не рекомендують використовувати чіп для комюьтінгу (поїздок на роботу і т.п. по асфальтній дорозі в турбо режимі, де середня швидкість буде більше ніж 25 км/год) або ставити максимальну швидкість вище 35 км/год, але навіть тоді є ризик блокування двигуна, хоча і менший ніж при виставленні більшої максимальної шидкості.
Більш детально про проблеми чіпування боша у відео:
h ttps://youtu.be/NVjmlf6MiMM?t=75
- Потужність, Yamaha PW-X2 - самий потужний серед усіх двигунів при низькій частоті крутіння педалей, хоча бош і має номінально на 5 Nm більше, вони доступні лише при високому каденсі, тому бош потужніший лише при високій частоті крутіння педалей 80+ об/хв. При звичайній їзді чи при підйомі в гори середній каденс становить як правило 60-80 об/хв., а при такому каденсі бош слабший і за ямаху і за шимано. Високий каденс використовується лише в гонках і лише під гору, так як при їзді по рівній місцевості без чіпа ви просто впретесь в ліміт швидкості 25 км/год і потужність не матиме жодного значення, так як двигун поза лімітом швидкості вже не працює. У звичайному житті сценаріїв де використовується високий каденс майже немає.
Порівняння потужності
h ttps://m.youtube.com/watch?v=r9vHDf4Zf80
У тесті EMBN на технічному підйомі виявився швидшим за бош ген4
ht tps://m.youtube.com/watch?v=ojdPwCTvYv4
- Надійність, двигуни ямаха одні із самих надійних на ринку і без проблем проїжджають десятки тисяч км.
- Тишина, працює більш тихо у порівнянні з іншими, а при низькому каденсі майже безшумний і не тарахкотить при спуску як бош і шимано.
- Найбільше схожий на звичайний велосипед так як у нього майже відсутній ривок на старті, в порівнянні з іншим він відчувається більш природно, як ніби ви і двигун одне ціле.
- Можна встановити кастомну батарею будь якої ємності.
Двигун: Yamaha PW-X2, 250 W, 80 Nm
Акумулятор: Simplo EnergyTube, 630 Wh, 36 V
Дисплей: Yamaha Display A, LCD-Display
Зарядка: Simplo rapid charger, 4 A
Вилка: Хід 160 мм, SR SUNTOUR Durolux36 Boost, PCS
Задній амортизатор: Хід 160 мм, Rock Shox Deluxe Select R, 230x65 mm
Рама: алюміній 6061, дискові гальма Post Mount, прогин ресори: 160 мм
За результатами обзорів західних вело ресурсів вилка відпрацьовує дрібні нерівності на рівні топових підвісок при тому, що коштує суттєво дешевше.
Вилка увійшла до ТОП-8 вилок за результатаи тестів байкрадар, відео порівняння: h ttps://youtu.be/7Y_RliBb0YA?t=309
Задній перемикач: Shimano Deore, RD-M4120, Shadow, 10-S
Важіль перемикання передач: Shimano Deore, SL-M4100, Rapidfire Plus
Касета: Shimano CS-M4100, 11-42 T
Зірочка передня: SRAM X-Sync Eagle, 38 T
Шатуни: R Raymon, Narrow Wide, 38 T
Ланцюг: KMC e10S
Гальмо переднє: Tektro HD-M745, 4-поршневі гідравлічні дискові гальма
Гальмівний диск передній: Tektro 203 мм
Гальмо заднє: Tektro HD-M745, 4-поршневі гідравлічні дискові гальма
Гальмівний диск задній: Tektro 203 мм
Покришка передня: Continental Trail King Shield Wall, 65-584, 29x2.4, Tubeless ready
Покришка задня: Continental Trail King Shield Wall, 65-584, 27.5x2.6, Tubeless ready
Втулка передня: 15x110mm Boost
Втулка задня: 12x148mm Boost
Кермо: R Raymon 35 mm, 760 mm, Sweep: 9 °, Rise: 20 mm
Винос керма: R Raymon 35, 0 °
Підсідельний штир: R Raymon, 31.6 mm, Dropper post
Розмір коліс: 29/27.5
ID: 851803556
Связаться с продавцом
Опубликовано 08 июля 2025 г.
Ендуро електровелосипед двопідвіс R RAYMON TrailRay E 8.0
2 000 $
Местоположение