Перейти к основному разделу
Чат
  • Укр
  • Рус

Уведомления

Подать объявление
Електровелосипед 27.5" Tiras Leon XC-80 36V/500W Microvast 20Аh
Електровелосипед 27.5" Tiras Leon XC-80 36V/500W Microvast 20Аh
Електровелосипед 27.5" Tiras Leon XC-80 36V/500W Microvast 20Аh
Електровелосипед 27.5" Tiras Leon XC-80 36V/500W Microvast 20Аh
Електровелосипед 27.5" Tiras Leon XC-80 36V/500W Microvast 20Аh
РекламироватьПоднять

Частное лицо

Состояние: Б/у

Бренд: Другой

Номинальная мощность: 500 Вт

Размер рамы: M (17-18 дюймов) / рост - 165-180 см

Диаметр колес, дюймы: 27.5"

Запас хода: 60 км

Максимальная скорость: 45 км/ч

Максимальная нагрузка: 101-120 кг

Емкость аккумулятора: 20 А*час

Описание

TIRAS® Leon – електровелосипед із заднім редукторним мотор-колесом під касету, який вбудований за допомогою посилених спиць G12 в посилений двустінний алюмінієвий обід 27,5".
Редукторне мотор-колесо відомої китайської компанії Jiabo Machinery Manufacturing моделі CZJBO-105C2 на 36V/48V 500W. Мотори, які ми інтегруємо у обід для побудови мотор-колеса мають позначки 27,5" або 29", що свідчить про їх відповідність цим розмірам ободів.
Це редукторні мотори, які мають коефіцієнт редукції 1:5, тяговий крутний момент 40N/m, вагу 3,6кг, працюють за температури навколишнього середовища -20С +45С, вони мають найвищу для моторів ступінь захисту від води та бруду ІР65 та має антикорозійним покриттям, яке успішно проходить випробування сольовим туманом - 24/96, що робить їх надійними та витривалими.
Для електровелосипеда на 18" рамі і 27,5" колесах ми використовуємо мотори 36V 500W.
Для моторів 500W 36V ставимо елементи Boston Swing.
Boston Swing працюють при t навколишньої середи -40С +70С і витримують до 2000 циклів заряд-розряду перед початком втрати від своєї початкової ємності.
Коробка, в якій міститься контролер на 500W та АКБ (акумулятор) на 20Ah, знаходиться посередині велосипеда у його нижній точці. Це надає найкращий баланс велосипеда при його поїздці і не створює ефекту «заносу заду» велосипеду при поворотах, що відбувається при розміщенні акумулятора позаду на багажнику.
Електровелосипед укомплектований системою PAS, яка дозволяє вмикати обертання тягового мотор-колеса обертанням педалей.
Після трьох-чотирьох обертів педалей, електровелосипед буде їхати з необхідною швидкістю.
Після зупинки обертання педалей мотор-колесо відключається, і велосипед зупиняється.
Індикація стану заряду батареї АКБ на вашому електровелосипеді виконана у варіанті використання кулонометру:
Кулонометр – ви бачите реальну величину заряду вашої АКБ, аналогічно кількості бензину в баку автомобіля. Кулонометр – DC8-100V50ATK15. Це найбільш зручна форма індикації. Але вона потребує інтеграції датчика кулонометра з АКБ на етапі виготовлення АКБ.
Разом із інформацією з велокомп’ютера про поточну відстань та залишок ємності вашої АКБ ви можете планувати вашу поїздку.
Перемикач «три швидкості» дозволяє вам разом з важелем акселератора газу, як водієві автомобіля, вибирати три ступені передач для мотор-колеса, при натисканні на важіль газу на кермі електровелосипеда.
Замок запалювання на коробці з АКБ з комутацією тока до 30А і контролером дозволяє відключити АКБ від усіх споживачів електровелосипеда при якихось несправностях, або при тривалому невикористанню електровелосипеду. Цим ми подовжуємо життя нашої АКБ.
Ручки гальм на кермі електровелосипеду, із вбудованими датчиками, відключають мотор-колесо від роботи і при подальшому натисканні гальмують електровелосипед.
Кнопка «круїз-контроль», яка знаходиться на кермі електровелосипеду дозволяє зафіксувати поточну швидкість і підтримувати її при подальшій їзді, не натискаючи на важіль газу або обертання педалей електровелосипеда. Натискаючи її при натиснутому важилі газу, спочатку відпустіть важіль газу, потім відпустіть кнопку «круїз-контроль», цим ви маєте змогу зафіксувати швидкість вашого електровелосипеду. Для відключення цього режиму достатньо натиснути та відпустити цю кнопку знову, або натиснути ручку гальма на кермі. Користуватися кнопкою «круїз-контроль» потрібно дуже уважно, щоб не потрапити в небезпеку при втраті уваги при тривалій поїздці.
Дуже важлива річ, яка організовує вам безпечну поїздку на велосипеді та інформує усіх інших учасників дорожнього руху про вашу присутність на дорозі, є освітлення електровелосипеду та його сигналізація. Вона складається з інтегрованого перемикача 3 в 1 на кермі електровелосипеда, який забезпечує слідуючі функції освітлення та сигналізації:
-«Вмк/Вимк» передньої фари електровелосипеда (фара до 30LUX);
-передній звуковий сигнал «Горн» вбудований в передню фару (на 95db);
-задні габарити, які вмикаються при -загорянні передньої фари;
-задні миготливі жовті повороти, які загоряються при перемиканні перемикача на кермі електровелосипеда при здійсненні -маневру повороту вліво-вправо;
-задні стопи, які загоряються при натисканні на ручку гальмування електровелосипеда при його гальмуванні. Це дуже важливо для тих, хто їде позаду вас;
-передні білі габарити та жовті миготливі повороти, вони вбудовані в торцях керма.
Повна вага електровелосипеда – 25кг.

Технічні характеристики самого велосипеду:

Велосипеди серії LEON - це велосипеди топової торгової марки компанії VELOTRADE - горний велосипед. Про цей велосипед можна сказати, що він увібрав у себе найкращі світові інновації, знання та досвід у галузі велосипедобудуванні. Компанія VELOTRADE адаптувала його до місцевих доріг, місцевого клімату і ландшафту. Велосипеди LEON підійдуть для подорожей, активного відпочинку, можуть використовуватися в якості гідного спортивного снаряду. Вони багатофункціональні, універсальні, мають високий рівень безпеки і широкі можливості для апгрейду.
Рама велосипеда виконана із алюмінієвого сплаву 6061 із застосуванням батінгу і гідроформування труб. Деякі деталі виготовлено з титану. Це робить раму легкою, у вертикальній площині рама податлива, а в горизонтальній – володіє високою торсіонною жорсткістю. На таких рамах при довгих маршрутах втома буде меншою, а комфорт вище.
Кермо велосипеда алюмінієвий, райзер батірований, діаметр 31,8мм, ширина 660мм. Він закріплений до алюмінієвого виносу 90мм чотирма гвинтами.
Кермова колонка тайванської компанії NECO H148, 1,1/8 напів-інтегрована.
Каретка побудована на картриджі NECO В910 з пило-вологозахистом. Це нерозбірний корпус-картридж, в якому знаходяться промислові підшипники і кареточний вал. Картридж вкручується в кареточну трубу велосипедної рами. Ця конструкція дозволяє уникнути потрапляння бруду, піску і вологи, а також виключає перекіс підшипників і необхідність регулювання каретки.
Втулки передніх колес Shunfeng SF-A217F, 32H, задніх - Shunfeng SF-A217R, 32H під касету китайського виробника на промислових підшипниках, що покращує накат і захист від бруду у порівнянні із насипними підшипниками. Втулка та обід на 32 спиці.
Ободи DS21, алюмінієві, подвійні, посилені, пістоновані.
Велосипед на 18" рамі і 27,5" колесах велосипед підходить на зріст 168-180мм, вага велосипеда – 14,9кг.
Покришки тайванської шинної компанії KENDA-1153-27,5x2,1 якнайкраще забезпечують зчеплення велосипеда з дорогою. Колеса 27,5" забезпечать прохідність, добрий накат та комфорт при пересуванні.
Вилка велосипеда тайванського виробника SR SUNTOUR-XCT, хід 100мм. Це амортизаційна вилка з локаутом, системою блокування амортизатора, з регулюванням жорсткості. Вона максимально комфортна і безпечна.
Гальма дискові, гідравлічні Tektro HD-M285 160/160 американського виробника гальм для усіх існуючих на даний час великих вело брендів світу. Вони потужні і надійні у бруді, не залежать від стану ободу, не потребують постійних налагоджувань, дають високий рівень точності гальмування. Не потребуючи великих зусиль процес гальмування буде м’яким та плавним. При стиранні гальмівних колодок система сама підстроюється під це стирання із збереженням ходу гальмівних ручок.
Трансмісія велосипеда побудована із розрахунку 3х8 і має 24 швидкості.
Шатуни – Suntour XCC-Т102 42х34х24 170мм, з захистом від потрапляння одягу.
Задня касета японського виробника Shimano CS HG200-8 12-32Т. Якщо в усіх попередніх моделях велосипедів задні зірочки трансмісії були закріплені на тріскачці велосипеду, то тут задні зірочки перемикання швидкостей закріплені на касету. В роботі цей вузол є більш надійним і довго живучим. Ця касета має набір із 8 зірочок, які виконані із використанням технології HyperGlide, що забезпечує більш плавне перемикання передач.
Задній перемикач - Shimano RD-M360 Acera.
Передній перемикач - Shimano FD-TY500.
Ручки перемикання - Shimano SL-M310 (манетки).
Трансмісія легка в налаштуванні, має великий діапазон передач, побудована на оригінальних перемикачах Shimano.
Ланцюг тайванського виробника КМСZ8.
Троси трансмісії – внутрішня проводка тросів трансмісії у рамі. Це робить їх майже недоступними до бруду з коліс, а отже досягається чітка робота трансмісії.
Сідло велосипеда відомого італійського виробника Selle Royal. Вони відрізняються елегантною анатомічною формою та створені на основі високотехнологічних матеріалів, які гарантують комфорт і задоволення. Сідло відрізняється міцністю і геометрією. Воно розроблене з урахуванням посадки і стилю катання велосипедиста. Підсідельний штир – алюміній, довжина - 400мм, діаметр - 30,4мм.
Педалі велосипеда Feiming FP-913ZU, алюмінієві, надійно втримають ваші ноги і не дадуть їм зісковзнути.
https://promel.com.ua/info/index.php?id=3737
Стан нового. Проїхав приблизно 2т.км.
Купувався новим. Все працює. Експлуатувався тільки в суху погоду влітку. Купувався на початку війни для переміщення по місту. Не падав та в дтп не був. Всі документи на руках. Додатково встановлені ергономічні гріпси, лед фара, дзеркала.
Пишіть в олх, не завжди можу по телефону)
ID: 872500482

Связаться с продавцом

Facebook connected icon

Олексій

на OLX с апрель 2012 г.

Онлайн 01 июня 2025 г.

Все оценки проверены и оставлены пользователями которые совершили покупку с OLX Доставка.

xxx xxx xxx

Опубликовано 28 мая 2025 г.

Електровелосипед 27.5" Tiras Leon XC-80 36V/500W Microvast 20Аh

1 000 $

Местоположение

Бесплатное приложение для твоего телефона