Бизнес
Марка: Другая
Состояние: Новый
Год выпуска: 2025
Описание
Є різні кольора.
Ці моделі існують приблизно понад п’ять років і на українському ринку, і в Китаї, і на ринках інших країн.
Ця модель стала дуже популярною завдяки трьом ключовим аспектам:
Простота та надійність конструкції + функціональність (багажники або друге сідло для пасажира);
Дуже зручна по посадці для будь-якого віку (висока посадка і можливість зміни висоти сидіння), відмінна прохідність (завдяки 26-ти дюймовим мопедним колесам та амортизації передньої вилки)
Незначна вага 73кг і мотор-колесо дозволяють покривати пристойну відстань тільки на електротязі, а керована батареєю для циклу зарядки простіше простого, тому що вона поміщена в бокс, що знімається.
Основні конструктивні особливості оновленої моделі:
1. Рама покращеної конструції – посилені бічні частини винесені за межі корпусу батареї
2. Нова траверса
3. Кошик передній з термопластика (легко зняти, не опромінюється і не іржавіє)
4. Передня вилка у вигляді амортизаторних стояків.
5. Передня додаткова LED-фара дає вдвічі більшу освітленість.
6 . Новий двигун на 800 ват у номіналі та 1000 ват у максималі в парі з аккамулятронною батареєю вже на 15 А/год.
Двигун на моделі пропонується найпотужнішим із раніше доступних варіантів.
Він розвиває справжні 1000 Ватів максимальної потужності
Причому варіант мотора для Рута можна було б використовувати ще потужніше, проте це не так додало б у швидкості, скільки активніше стало б з’їдати батарею.
Тому така версія – принцип розумної достатності.
Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати 40-45 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу становитиме до 50-55 км залежно від навантаження та дорожніх умов.
На правій ручці керування умовним газом передбачено клавішу перемикання потужних режимів.
Вибір одного з 4-х швидкісних режимів руху передбачає можливості пробігу.
Прислів’я: тихіше їдеш – далі будеш, працює на всі сто.
Зручність посадки забезпечується збільшеною площею подушки сидіння і товщини пінополіуретанового наповнювача, що виросла.
Сидіння стало м’якшим.
А підсідельний палець із збільшеною довжиною 30 см дозволить зручно розміститися водієві, навіть якщо його зріст понад 180 см.
Причому зверніть увагу, що педальний вузол доповнений додатковими складними підніжками в передній частині .
Тобто якщо дорога далека і рух на електротязі, розміщення додаткових упорів для ніг дозволить прийняти ще зручнішу посадку, коли ноги частково випрямити, якщо перенести їх із педалей на додаткові майданчики.
Шини мають не гладкий, а розвинений протектор і дозволять впевнено пересуватися навіть в умовах ґрунтових доріг.
А ось конструкція обода зазнала змін.
Спицированний варіант замінений більш практичний і стійкий до ударних навантажень варіант з профільованими опорними елементами.
А сам обід має потовщену двошарову структуру у місці сполучення з шиною.
Загальна вага колеса в зборі перевищує вагу звичайного колеса, що спицировано всього на 200 грам – це взагалі нічого.
===
Відкидні платформи на задньому колесі у плані виконання дуже прості – це не шедевр інженерного виконання.
Вони виготовлені з гнутого прокатного листа та забезпечені пружними петлями для фіксації у складеному стані.
Але в будь-якому випадку вони потужні і добре доповнюють практичність електровелосипеда при перевезенні чогось об’ємного і досить тяжкого.
Доповненням до цього стане і передній багажний кошик, він суцільнометалевий і здатний прийняти вантаж вагою до 25 кг.
Зверніть увагу на дзеркала. Вони встановлені не помилково.
Цей тип дзеркал передбачає два варіанти встановлення:
1. Такий монтаж, як на фото, охоплює великий вертикальний сектор та буде зручним для високих людей.
2. Однак, якщо хтось невисокого зросту і звик більше бачити на всі боки – для цього потрібно дзеркала поміняти місцями і розгорнути на 180 градусів.
Тоді основний сектор охоплюватиме більш горизонтальну лінію.
При цьому регулювання дзеркал залишиться в допустимих межах для зручності візуального контролю ззаду.
===
Окрім багажу, велосипед Рута передбачає можливість перевезення пасажира або поклажі, за рахунок універсального рішення у вигляді трансформованого заднього сидіння у багажну платформу.
Задня спинка пасажира знімна, за потреби її можна видалити.
У даній моделі додатково передбачена можливість легкого вилучення касети з АКБ для зручнішого виконання процедури підзарядки будинку.
Система гальм: передній/задній (механічний) барабанний; обидва з приводом від важелів на кермі
У конструкції двигуна застосовано одна з новітніх технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюмінієво-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність.
Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS у автомобілях, язичкових контактах, датчиках та медичному обладнанні.
Якщо висловитись більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є тривалість їхньої ефективності.
Електромагнітна індукція зберігається протягом кількох років без істотного зниження, що забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM із загальним номіналом 60V-15Ah (900 Вт*год)
У стандартну комплектацію входить:
– сталевий передній багажний кошик;
– Задня універсальна трансформована багажна платформа;
– РК панель приладів;
– Фара головного світла;
– покажчики поворотів спереду та ззаду;
– дзеркала заднього виду;
– сигналізація з дистанційним керуванням
Длина, мм : 1700
Ширина, мм : 400
Высота, мм : 1150
Ці моделі існують приблизно понад п’ять років і на українському ринку, і в Китаї, і на ринках інших країн.
Ця модель стала дуже популярною завдяки трьом ключовим аспектам:
Простота та надійність конструкції + функціональність (багажники або друге сідло для пасажира);
Дуже зручна по посадці для будь-якого віку (висока посадка і можливість зміни висоти сидіння), відмінна прохідність (завдяки 26-ти дюймовим мопедним колесам та амортизації передньої вилки)
Незначна вага 73кг і мотор-колесо дозволяють покривати пристойну відстань тільки на електротязі, а керована батареєю для циклу зарядки простіше простого, тому що вона поміщена в бокс, що знімається.
Основні конструктивні особливості оновленої моделі:
1. Рама покращеної конструції – посилені бічні частини винесені за межі корпусу батареї
2. Нова траверса
3. Кошик передній з термопластика (легко зняти, не опромінюється і не іржавіє)
4. Передня вилка у вигляді амортизаторних стояків.
5. Передня додаткова LED-фара дає вдвічі більшу освітленість.
6 . Новий двигун на 800 ват у номіналі та 1000 ват у максималі в парі з аккамулятронною батареєю вже на 15 А/год.
Двигун на моделі пропонується найпотужнішим із раніше доступних варіантів.
Він розвиває справжні 1000 Ватів максимальної потужності
Причому варіант мотора для Рута можна було б використовувати ще потужніше, проте це не так додало б у швидкості, скільки активніше стало б з’їдати батарею.
Тому така версія – принцип розумної достатності.
Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати 40-45 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу становитиме до 50-55 км залежно від навантаження та дорожніх умов.
На правій ручці керування умовним газом передбачено клавішу перемикання потужних режимів.
Вибір одного з 4-х швидкісних режимів руху передбачає можливості пробігу.
Прислів’я: тихіше їдеш – далі будеш, працює на всі сто.
Зручність посадки забезпечується збільшеною площею подушки сидіння і товщини пінополіуретанового наповнювача, що виросла.
Сидіння стало м’якшим.
А підсідельний палець із збільшеною довжиною 30 см дозволить зручно розміститися водієві, навіть якщо його зріст понад 180 см.
Причому зверніть увагу, що педальний вузол доповнений додатковими складними підніжками в передній частині .
Тобто якщо дорога далека і рух на електротязі, розміщення додаткових упорів для ніг дозволить прийняти ще зручнішу посадку, коли ноги частково випрямити, якщо перенести їх із педалей на додаткові майданчики.
Шини мають не гладкий, а розвинений протектор і дозволять впевнено пересуватися навіть в умовах ґрунтових доріг.
А ось конструкція обода зазнала змін.
Спицированний варіант замінений більш практичний і стійкий до ударних навантажень варіант з профільованими опорними елементами.
А сам обід має потовщену двошарову структуру у місці сполучення з шиною.
Загальна вага колеса в зборі перевищує вагу звичайного колеса, що спицировано всього на 200 грам – це взагалі нічого.
===
Відкидні платформи на задньому колесі у плані виконання дуже прості – це не шедевр інженерного виконання.
Вони виготовлені з гнутого прокатного листа та забезпечені пружними петлями для фіксації у складеному стані.
Але в будь-якому випадку вони потужні і добре доповнюють практичність електровелосипеда при перевезенні чогось об’ємного і досить тяжкого.
Доповненням до цього стане і передній багажний кошик, він суцільнометалевий і здатний прийняти вантаж вагою до 25 кг.
Зверніть увагу на дзеркала. Вони встановлені не помилково.
Цей тип дзеркал передбачає два варіанти встановлення:
1. Такий монтаж, як на фото, охоплює великий вертикальний сектор та буде зручним для високих людей.
2. Однак, якщо хтось невисокого зросту і звик більше бачити на всі боки – для цього потрібно дзеркала поміняти місцями і розгорнути на 180 градусів.
Тоді основний сектор охоплюватиме більш горизонтальну лінію.
При цьому регулювання дзеркал залишиться в допустимих межах для зручності візуального контролю ззаду.
===
Окрім багажу, велосипед Рута передбачає можливість перевезення пасажира або поклажі, за рахунок універсального рішення у вигляді трансформованого заднього сидіння у багажну платформу.
Задня спинка пасажира знімна, за потреби її можна видалити.
У даній моделі додатково передбачена можливість легкого вилучення касети з АКБ для зручнішого виконання процедури підзарядки будинку.
Система гальм: передній/задній (механічний) барабанний; обидва з приводом від важелів на кермі
У конструкції двигуна застосовано одна з новітніх технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюмінієво-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність.
Виливка є методом виробництва таких магнітів, що найбільш широко використовується. Вони використовуються в гальмівних системах ABS у автомобілях, язичкових контактах, датчиках та медичному обладнанні.
Якщо висловитись більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є тривалість їхньої ефективності.
Електромагнітна індукція зберігається протягом кількох років без істотного зниження, що забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM із загальним номіналом 60V-15Ah (900 Вт*год)
У стандартну комплектацію входить:
– сталевий передній багажний кошик;
– Задня універсальна трансформована багажна платформа;
– РК панель приладів;
– Фара головного світла;
– покажчики поворотів спереду та ззаду;
– дзеркала заднього виду;
– сигналізація з дистанційним керуванням
Длина, мм : 1700
Ширина, мм : 400
Высота, мм : 1150
ID: 886262361
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано Сегодня в 12:15
Електро мопед Фада Рута 800 W
23 800 грн.
Местоположение