Бизнес
Марка: Другая
Состояние: Новый
Год выпуска: 2024
Описание
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1750 (довжина вказана з урахуванням встановленого заднього багажного кофру)
Ширина, мм 710
Висота, мм 1140
Споряджена маса, кг 88
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
Ємність акумуляторної батареї Свинцево-кислотний тяговий акумулятор 72V-20Ah. (ємність 20 Ач, напруга 12 В)
Запас ходу на електротязі, км ≤52-60 (в залежності від дорожних умов та погодних умов)
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 1200
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤55
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщіточний електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій Задній багажний кофр
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 20 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладів РК панель приладів
Тип приводу Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. Номінальна потужність - 950 Ватт Максимальна потужність – 1000 Ватт. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопок на кермі
Задній гальмівний механізм Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска задня Маятникова із двома пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні диски Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг 120
Розмір шин передні/задні 3.00 -10 / 3.00 -10;
Довжина, мм 1750 (довжина вказана з урахуванням встановленого заднього багажного кофру)
Ширина, мм 710
Висота, мм 1140
Споряджена маса, кг 88
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
Ємність акумуляторної батареї Свинцево-кислотний тяговий акумулятор 72V-20Ah. (ємність 20 Ач, напруга 12 В)
Запас ходу на електротязі, км ≤52-60 (в залежності від дорожних умов та погодних умов)
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 1200
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤55
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщіточний електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій Задній багажний кофр
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 72 Вольта і ємністю 20 A/г. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладів РК панель приладів
Тип приводу Інтегрований в заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. Номінальна потужність - 950 Ватт Максимальна потужність – 1000 Ватт. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопок на кермі
Задній гальмівний механізм Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска задня Маятникова із двома пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Дисковий з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні диски Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг 120
Розмір шин передні/задні 3.00 -10 / 3.00 -10;
ID: 849786089
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 01 сентября 2025 г.
Електричний велосипед FADA N9, 1200W NEW 2025
32 200 грн.
Местоположение