Перейти к основному разделу
Чат
  • Укр
  • Рус

Уведомления

Подать объявление
Двигатель, двигун, М-72, 12В, коробка Дніпро, KEIHIN, кап.ремонт!
Двигатель, двигун, М-72, 12В, коробка Дніпро, KEIHIN, кап.ремонт!
Двигатель, двигун, М-72, 12В, коробка Дніпро, KEIHIN, кап.ремонт!
Двигатель, двигун, М-72, 12В, коробка Дніпро, KEIHIN, кап.ремонт!
Двигатель, двигун, М-72, 12В, коробка Дніпро, KEIHIN, кап.ремонт!
Двигатель, двигун, М-72, 12В, коробка Дніпро, KEIHIN, кап.ремонт!
Двигатель, двигун, М-72, 12В, коробка Дніпро, KEIHIN, кап.ремонт!
Двигатель, двигун, М-72, 12В, коробка Дніпро, KEIHIN, кап.ремонт!
РекламироватьПоднять

Бизнес

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Марка

Урал 

Тип запчасти

Оригинал 

Состояние

Новое 

Описание

Вітаю шановні! У зв'язку з нововведеннями відТОВ «Нова Пошта» / ТОВ «Нова Пей» від 1 червня одна фіз.особа може надсилати та отримувати не більше п'яти посилок з післяплатою(оплата при отриманні) на загальну суму 30 тисяч гривень на місяць. У протилежному випадку фін. компанія «НоваПей» буде вимагати пояснення про походження ваших коштів. Тому тепер відправки здійснюємо лише по частковій 50% або повній 100% передплаті. Дякуємо за розуміння! Мирного неба!

Двигун продається із генератором котрий також після ремонту, а також попередньо відрегульований на двигуні
Ось перелік усіх проведених робіт та доопрацювань!
1. Купили двигун та попередньо обробили агресивною хімією.
2. Проведена мийка двигуна та коробки передач
3. Висушування двигуна, обдув повітрям
4. Розбирання двигуна
5. Проведено піскоструйну обробку двигуна якщо необхідно
6. Знову мийка та висушування
7. Виявлення всіх пошкоджених вузлів та інших дефектних моментів, складання кошторису необхідних деталей та необхідних доопрацювань
8. Реставрація КВ колінчатого валу: заміна цапф по необхідності, або їх відновлення, заміна пальців НГШ та виготовлення нових, ремонтних. Заміна підшипників ШНГ на імпортні аналоги, заміна шатунів по необхідності, заміна втулок ВГШ та розвертання їх під необхідного розміру пальці, заміна 207 підшипників на нові. До кожного валу індивідуальний варіант реставрації так як усі вали мають різні рівні пошкоджень!
9. Реставрація розподільного валу: шліфування вижимних кулачків та їх цементація, полірування поверхні валу під сальник, заміна підшипника передньої опори вала, виготовлення РЕМОНТНОЇ втулки задньої опори валу та її встановлення у картер
10. Реставрація штовхачів клапанів
11. Циліндри ЦПГ: плановані, проточені та хонінговані під поршні Almot Польща\оригінал Встановлені жаростійкі хромовані кільця розмір 79.00 Німеччина
Ремонт клапанів: ну тут є декілька варіантів..і все залежить від стану направляючих каналів клапанів та стану сідел.
- Якщо клапан на 9 люфтить, тоді фрезеруємо під клапан на 10, встановлюємо клапана від фури Mercedes або авто-техніки MAN. Використовую лише азотовані клапана т.як ресур їх величезний.
- У самому простому варіанті, коли направляючі канали в допусках та гарні сідла, використовую клапана Duells Тайвань, гарна якість але ціна іноді кусюча.
Усі сідла прирізаються, клапана притираються.
Циліндри після ремонту фарбуються професійною вогнетривкою фарбою та просушуються на печі при середній температурі.
12. Передня кришка механізму ГРМ: встановлена бронзова втулка в зоні роботи сапуна. Сапун, попередньо був проточений під втулку, оскільки він має еліпс після довгого часу експлуатації.
13. Встановлено імпортні підшипники "Skf", “Koyo”або “ZKL
14. Імпортні сальники "Ерікс"або “Victor Reinz” зони маховика та розподільного валу попередньо, поверхні контакту з сальниками поліровано
15. Усунуті деякі дефекти лиття в картері, за необхідності
16. Ремонт генератора: розбирання, чищення та мийка, сушіння, перевірка цілісності якоря на КЗ, заміна щіток та ремонт обмоток по необхідності, перелакування якора, полірування ламелей якора, відновлення різьби та шпоночного пазу, заміна підшипників на імпортні ZKL, заміна сальника, цинкування кришки генератора, перевірка діодів підкови на працездатність, збирання генератора та перевірка працездатності на стенді або на двигуні!
17. Усі зовнішні деталі двигуна встановлені на герметик VICTOR REINZ циліндри на прокладках
18. Встановлене електронне запалення "Совек", за бажанням можу встановити нове контактне запалення із СРСР звісно що ціна буде нижчою.
19. Маховик: балансування окремо від КВ тому як на Уралах, К-750, М-72 неможливо відбалансувати маховик з валом,-так як вал має встановлені завчасно шатуни!.. далі, заміна направляючих пальців дисків зчеплення на нові, заміна пружин зчеплення, заміна трьох сталевих дисків зчеплення, заміна дисків Feredo(фрикційні диски) на СРСР(консервація) або новоробні Польща чи Тайвань. Заміна гвинтів направляючих пальців.
20. Всі гвинти по можливості використовую радянські, якщо вони у хорошому стані, тоді залишаємо та цинкуємо їх. Якщо ні, заміняємо на нові, виробник WURTH
21. Масляний насос: масляні насоси зазвичай замінюю на нові або допрацьовую шляхом встановлення мідно графітових або бронзових втулок у зоні роботи шестерень. Вали шестерень попередньо проточуються під встановлені(завчасно розвернуті втулки) Пластина\кришка насоса шліфується.
22. Фільтр грубої очистки насоса(сітка) замінено
23. Встановлено новий алюмінієвий піддон збільшеної ємності
Гарантія на двигун, кпп або задній редуктор 1 сезон!
Займаємося реставрацією, ремонтом, двигунів та інших вузлів важких мотоциклів! В навності є різні нові й уживані запчастини. Пропонуємо безліч послуг з ремонту, відновлення та доопрацювання двигунів та мотоциклів.
Телефонуйте, запитайте.
З повагою, Сергій Русланович
ID: 746039262

Связаться с продавцом

Сергей Русланович

на OLX с апрель 2015 г.

Онлайн вчера в 15:32

xxx xxx xxx

Опубликовано 20 ноября 2025 г.

Двигатель, двигун, М-72, 12В, коробка Дніпро, KEIHIN, кап.ремонт!

69 800 грн.

SMRS Sergey Motorcycle Repair Shop

Местоположение

Бесплатное приложение для твоего телефона