Бизнес
Описание
Відкриття/ведення/закриття ТОВ, ФОП, ІТ,ПП, БФ, БО, ГО, ФГ.
Звітність річна / піврічна / квартальна для ТОВ, ФОП, ІТ,ПП, БФ, БО, ГО, ФГ.
Сертифікований бухгалтер міжнародною організацією IAB. Досвід роботи головним бухгалтером більше 20-ти років. Успішний досвід проходження податкових перевірок. Маю великий практичний успішний досвід в ЗЕД, ПДВ, розблокуванні ПН, подання таблиці даних для уникнення блокування податкових накладних, ведення виробництва, вирішення нетипових ситуацій та ін.
Працюю з бельгійською бух.програмою ODOO, MEDOC, FREDO, Payoneer, Wese, електронний кабінет, Вчасно, 1С, Клієнт-Банк та ін.
Грамотний, індивідуальний підхід. Конфіденційність. Оперативність.
Діяльність здійснюється в офісі. Офіс знаходиться в центі міста.
Послуги надаються або певним пакетом або окремо за домовленістю.
Послуги для юридичних осіб ТОВ, ПП, БФ, БО, ГО, ФГ.:
• Реєстрація ТОВ під ключ
• Реєстрація ПП під ключ
• Ведення ТОВ на загальній системі без ПДВ
• Ведення ТОВ вона загальній системі з ПДВ
• Ведення ТОВ на спрощеній системі без ПДВ
• Ведення ТОВ на спрощеній системі з ПДВ
• Ліцензування видів діяльності
• Резиденти ДІЯ СІТІ
• Реєстрація податкових накладних
• Розблокування податкових накладних та оскарження рішень з відмови в реєстрації ПН.
• Допомагаємо формувати пакет документів з метою врахування таблиці даних платника ПДВ
• Аналіз діяльності платника податків на ризиковість (на підставі різних джерел)
• Облік доходів нарахування та контроль сплати податків
• Розрахунок заробітної плати та відображення даних у звітності
• Облік ПДВ
• Моніторинг електронного кабінету платника податків
• Перевірка вірності розрахунків податків та визначення різних податкових ризиків.
• Оптимізація податків
• Консультації з питань бухгалтерського та податкового обліку
Послуги для фізичних осіб підприємців:
• Реєстрація ФОП під ключ
• Ведення ФОП, ІТ
• Ведення ФОП І, ІІ, ІІІ, IV груп з найманими працівниками та без або ФОП на загальній системі оподаткування
• Супровід ФОП на кожному етапі діяльності
• Подання, подача звітності річної / піврічної / квартальної.
• Контроль сплати податків та обов’язкових платежів
• Сплата податків
• Облік доходів
• Виготовлення ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП)
• Встановлення та активація різних ПРРО
• Реєстрація РРО, ПРРО та контроль звітів ПРРО
• Контроль лімітів
• Облік зарплати працівників ФОП
• Подання звітів форми 20 ОПП
• Перевірка стану електронного кабінету платника податків
• Моніторинг електронного кабінету щодо наявної в ДПС інформації по ФОПу
• Підбір групи спрощеної системи
• Підбір кведів в залежності від виду діяльності
• Зміни місця реєстрації, ПІБ, КВЕД
• Декретні виплати для жінок ФОП
• Вирішення питань таких як: арешт рахунків, штрафи, пені, листи від ДПС, невчасно/неправильно подані звіти, несплата/невірно сплачені податки та інше
• Допомога в комунікації з ДПС(відповіді на запити тощо) та банками (відповіді на запити банків щодо походження коштів, розблокування карток та рахунків ФОП)
• Індивідуальних підхід
• Комплексне обслуговування
• Консультації з питань господарської діяльності
• Консультації щодо організації бізнесу
Чому клієнти обирають нас?
• Маємо багато свіжих позитивних відгуків від клієнтів, які задоволені клієнти розміщають на нашій гугл-адресі
• Багато успішних підприємців рекомендують нас
• Вирішуємо проблеми з якими раніше Ви стикались і не мали рішень
• Фіксована вартість послуг. При оплаті бухгалтерських послуг немає прихованих комісій та додаткових витрат. Погоджені ціни фіксуються і є незмінними.
• Економія витрат:
- Штатний бухгалтер. Необхідна кваліфікація при відборі, час і кошти на його пошук.
- Витрати на створення робочого місця
- Витрати на утримання робочого місця
- Витрати на проведення навчання
- Витрати на виплату заробітної плати
- Витрати на сплату податків із ЗП бухгалтера.
• Оперативні відповіді на питання.
• Націленість на довготермінову співпрацю. Наш пріоритет довготермінова співпраця.
• Разом з нами Ви звільнитеся від ресурсозатратних завдань бухгалтерського обліку та податків. Це дозволить Вам сконцентруватись на своїй основній діяльності та розвитку бізнесу.
• Професійна команда з практичним 20-річним досвідом роботи у бухгалтерії.
• Сертифіковані кадри (сертифікат аудитора, сертифікат IAB, сертифікат IAPBE, та ін.)
• Мінімізація ризиків та оптимізація податкового навантаження – завдяки нам Ви уникнете помилок.
• Наші бухгалтери систематично проходять навчання, слідкують активно за змінами законодавства, що дозволяє бути в курсі новин законодавства та часто значно економити ваші кошти, оскільки податкове законодавство часто зазнає змін та доповнень і в ньому час від часу з'являються можливості не робити певні платежі або робити їх у меншому розмірі (про ці можливості, як доказує практика звичайні бухгалтери на місці дуже часто не знають, або просто не заморочуються)
• Бухгалтер розуміє клієнта, економить його час і оптимально виконує поставлені завдання
• Аналітика – отримаєте звіти для прийняття вірних та виважених управлінських рішень.
• Безперебійне та ЯКІСНЕ надання послуг, оскільки наш пріоритет - довготермінова співпраця.
За деталями телефонуйте! Буду рада співпраці! Марія.
Звітність річна / піврічна / квартальна для ТОВ, ФОП, ІТ,ПП, БФ, БО, ГО, ФГ.
Сертифікований бухгалтер міжнародною організацією IAB. Досвід роботи головним бухгалтером більше 20-ти років. Успішний досвід проходження податкових перевірок. Маю великий практичний успішний досвід в ЗЕД, ПДВ, розблокуванні ПН, подання таблиці даних для уникнення блокування податкових накладних, ведення виробництва, вирішення нетипових ситуацій та ін.
Працюю з бельгійською бух.програмою ODOO, MEDOC, FREDO, Payoneer, Wese, електронний кабінет, Вчасно, 1С, Клієнт-Банк та ін.
Грамотний, індивідуальний підхід. Конфіденційність. Оперативність.
Діяльність здійснюється в офісі. Офіс знаходиться в центі міста.
Послуги надаються або певним пакетом або окремо за домовленістю.
Послуги для юридичних осіб ТОВ, ПП, БФ, БО, ГО, ФГ.:
• Реєстрація ТОВ під ключ
• Реєстрація ПП під ключ
• Ведення ТОВ на загальній системі без ПДВ
• Ведення ТОВ вона загальній системі з ПДВ
• Ведення ТОВ на спрощеній системі без ПДВ
• Ведення ТОВ на спрощеній системі з ПДВ
• Ліцензування видів діяльності
• Резиденти ДІЯ СІТІ
• Реєстрація податкових накладних
• Розблокування податкових накладних та оскарження рішень з відмови в реєстрації ПН.
• Допомагаємо формувати пакет документів з метою врахування таблиці даних платника ПДВ
• Аналіз діяльності платника податків на ризиковість (на підставі різних джерел)
• Облік доходів нарахування та контроль сплати податків
• Розрахунок заробітної плати та відображення даних у звітності
• Облік ПДВ
• Моніторинг електронного кабінету платника податків
• Перевірка вірності розрахунків податків та визначення різних податкових ризиків.
• Оптимізація податків
• Консультації з питань бухгалтерського та податкового обліку
Послуги для фізичних осіб підприємців:
• Реєстрація ФОП під ключ
• Ведення ФОП, ІТ
• Ведення ФОП І, ІІ, ІІІ, IV груп з найманими працівниками та без або ФОП на загальній системі оподаткування
• Супровід ФОП на кожному етапі діяльності
• Подання, подача звітності річної / піврічної / квартальної.
• Контроль сплати податків та обов’язкових платежів
• Сплата податків
• Облік доходів
• Виготовлення ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП)
• Встановлення та активація різних ПРРО
• Реєстрація РРО, ПРРО та контроль звітів ПРРО
• Контроль лімітів
• Облік зарплати працівників ФОП
• Подання звітів форми 20 ОПП
• Перевірка стану електронного кабінету платника податків
• Моніторинг електронного кабінету щодо наявної в ДПС інформації по ФОПу
• Підбір групи спрощеної системи
• Підбір кведів в залежності від виду діяльності
• Зміни місця реєстрації, ПІБ, КВЕД
• Декретні виплати для жінок ФОП
• Вирішення питань таких як: арешт рахунків, штрафи, пені, листи від ДПС, невчасно/неправильно подані звіти, несплата/невірно сплачені податки та інше
• Допомога в комунікації з ДПС(відповіді на запити тощо) та банками (відповіді на запити банків щодо походження коштів, розблокування карток та рахунків ФОП)
• Індивідуальних підхід
• Комплексне обслуговування
• Консультації з питань господарської діяльності
• Консультації щодо організації бізнесу
Чому клієнти обирають нас?
• Маємо багато свіжих позитивних відгуків від клієнтів, які задоволені клієнти розміщають на нашій гугл-адресі
• Багато успішних підприємців рекомендують нас
• Вирішуємо проблеми з якими раніше Ви стикались і не мали рішень
• Фіксована вартість послуг. При оплаті бухгалтерських послуг немає прихованих комісій та додаткових витрат. Погоджені ціни фіксуються і є незмінними.
• Економія витрат:
- Штатний бухгалтер. Необхідна кваліфікація при відборі, час і кошти на його пошук.
- Витрати на створення робочого місця
- Витрати на утримання робочого місця
- Витрати на проведення навчання
- Витрати на виплату заробітної плати
- Витрати на сплату податків із ЗП бухгалтера.
• Оперативні відповіді на питання.
• Націленість на довготермінову співпрацю. Наш пріоритет довготермінова співпраця.
• Разом з нами Ви звільнитеся від ресурсозатратних завдань бухгалтерського обліку та податків. Це дозволить Вам сконцентруватись на своїй основній діяльності та розвитку бізнесу.
• Професійна команда з практичним 20-річним досвідом роботи у бухгалтерії.
• Сертифіковані кадри (сертифікат аудитора, сертифікат IAB, сертифікат IAPBE, та ін.)
• Мінімізація ризиків та оптимізація податкового навантаження – завдяки нам Ви уникнете помилок.
• Наші бухгалтери систематично проходять навчання, слідкують активно за змінами законодавства, що дозволяє бути в курсі новин законодавства та часто значно економити ваші кошти, оскільки податкове законодавство часто зазнає змін та доповнень і в ньому час від часу з'являються можливості не робити певні платежі або робити їх у меншому розмірі (про ці можливості, як доказує практика звичайні бухгалтери на місці дуже часто не знають, або просто не заморочуються)
• Бухгалтер розуміє клієнта, економить його час і оптимально виконує поставлені завдання
• Аналітика – отримаєте звіти для прийняття вірних та виважених управлінських рішень.
• Безперебійне та ЯКІСНЕ надання послуг, оскільки наш пріоритет - довготермінова співпраця.
За деталями телефонуйте! Буду рада співпраці! Марія.
ID: 872077992
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 04 августа 2025 г.
Бухгалтер для ТОВ, ФОП, ІТ, БФ, БО, ГО, ФГ. Ведення. Подача ЗВІТНОСТІ
Местоположение