Частное лицо
Состояние: Б/у
OLX Доставка
Описание
Гарний стан, Чехол.
Переваги 2х тактного човнового двигуна Parsun T2.6С BMS:
Надійність підтверджена 3-річною офіційною гарантією.
Висока потужність щодо малих габаритів та ваги.
Парсун T2.6С BMS – це не «мотовесло», а повнофункціональний мотор із сучасними, комфортними системами управління, монтажу та захисту.
Найнижча ціна човнового двигуна до 3 к.с.
Для кого?
Мотор Parsun T2.6С BMS для невеликих човнів має потужність 2,6 л. Ця модель використовується як:
човновий мотор для риболовлі з човна;
човновий мотор для тролінгу;
човновий мотор для любителів відпочинку на воді;
човновий двигун для мисливців.
Для яких плавзасобів?
Легкий човновий двигун Parsun T2.6С BMS з коротким дейдвудом (розмір S) встановлюється на стаціонарному або навісному транці заввишки 381 мм. Підходить для 1-місних слабо навантажених плавзасобів. А саме:
для невеликих надувних (ПВХ) човнів;
для невеликих алюмінієвих човнів;
для невеликих пластикових човнів;
для невеликих RIB човнів;
для гребних човнів.
Детальний огляд моделі
Найлегший човновий мотор
Недорогий човновий двигун Parsun T2.6С BMS практично не навантажує човен. Отже – допомагає заощаджувати паливо. Для нього легко знайти місце в автомобілі для транспортування чи будинку для зберігання. Переносити можна в одній руці.
Човновий мотор для тролінгу Parsun T2.6С BMS – найкомпактніший та мобільніший з модельної лінійки Парсун.
Удосконалена система управління для кращої маневреності
Найлегший човновий двигун Парсун T2.6С BMS є вдосконаленою версією Parsun T2.6 BMS. Тепер ручка газу розташована на румпелі для легкої маневреності та безпеки.
Рукоятка гумова. З рельєфом, що забезпечує надійний хват мокрою рукою. До того ж, ця ручка з тріскачкою – фіксатором обертів.
Звернути не «скидаються», якщо ви випадково випустите румпель із руки.
Проста зміна напрямку руху на протилежне
У простого двигуна для човнів Парсун T2.6С BMS одна передача - вперед (без нейтралі).
Щоб почати рух у реверсному (зворотному) напрямку, потрібно розгорнути двигун на вертикальній осі та перевернути румпель на 180⁰ (в протилежне положення).
Зміна курсу швидко та легко проводиться на ходу, потрібно лише скинути оберти.
Налаштування комфортної для вас «чутливості» румпеля
У моделі Parsun T2.6С BMS є регулятор плавності повороту двигуна - ексцентрик, розташований на дейдвуді вправо, відразу під основним блоком.
Затягуючи або відпускаючи його, можна зробити поворотний механізм менш чи більше «чутливим» до зусиль, які кермовий прикладає до румпелю.
Велика «чутливість» румпеля знадобиться на складних ділянках водоймища, де потрібна максимальна маневреність. А ось під час керування у складних погодних умовах, на хвилях і на максимальних оборотах її можна навпаки зменшити для безпеки керманича та стабілізації човна.
Дивно швидкий запуск у будь-яких умовах
Ефективна електронна система запалювання TCI та надійний ручний стартер забезпечують легкий запуск двигуна навіть за низьких температур.
Ручка стартера зручної, ергономічної форми.
На YouTube є багато аматорських тест-драйвів човнового двигуна Parsun T2.6BMS. Всі автори щиро дивуються з швидкого запуску практично з першого ривка троса.
4-позиційний трьом, який розкриє найкращі можливості вашого човна
Ручний 4-х позиційний три човнові мотори Парсун T2.6С BMS дозволяє встановити кут нахилу (диферент) мотора, який відповідає особливостям і навантаженню човна. А також погодні умови та швидкість пересування.
Регульований трьом – функція, що дозволяє зберегти ресурс двигуна, підвищити його продуктивність та керованість човна, знизити витрату палива. А головне – насолодитися комфортною безпечною подорожжю на оптимальній швидкості.
Захист гвинта та редуктора на мілині.
У човнового двигуна Parsun 2.6 – шпонкове кріплення гвинта. Якщо гвинт удариться об підводний предмет або дно, шпонка зрізається і гвинт вивільняється з кріплення.
Отже, вартісний редуктор не зазнає пошкоджень. Запасні шпонки зберігаються під капотом двигуна.
Практичне та просте шпонкове кріплення гвинта забезпечує гарний захист механізмів і легко відновлюється при необхідності.
Фіксація піднятого двигуна для зручності транспортування
Незважаючи на простоту моделі Парсун 2.6, в ній передбачена можливість зафіксувати піднятий мотор у найвищій точці.
Для цього ліворуч на скобі кріплення до човна є кнопка. Щоб звільнити з фіксації, потрібно трохи підняти двигун, притримуючи рукою, а потім плавно опустити.
Швидкий та легкий механізм фіксації допоможе при обслуговуванні агрегату або коли потрібно перейти на веслування. Наприклад, на мілині або на ділянках зі складним донним рельєфом.
Багаторівневий захист від корозії
Литий корпус, гвинт і стартер надійного мотора човна Парсун T2.6С BMS виконані з стійкого до корозії алюмінію.
Міцний шар спеціального лакофарбового покриття підвищує безпеку матеріалів.
На антикавітаційній плиті встановлено анод катодного захисту.
Система водяного охолодження має внутрішні антикорозійне цинкове покриття, стійке навіть у морській воді.
Захист від перегріву
Ефективна система водяного охолодження постійно підтримує температуру двигуна Парсун T2.6BMS на оптимальному рівні.
Забір води здійснюється через бічні отвори в нижній частині дейдвуду між антикавітаційною пластиною та гвинтом.
Злив – через спрямований вниз отвір у верхній частині дейдвуду, з боку гвинта. Таке розташування зливного отвору дозволяє уникнути попадання води в човен, коли двигун працює в реверсному режимі.
Важливо! Слідкуйте за тим, щоб отвори та канали водяного охолодження в дейдвуді не забивалися сміттям та травою. Перевіряйте та очищайте їх, щоб двигун Parsun T2.6С BMS порадував вас довговічністю.
Система безпеки власника човна
У комплекті моторного човнового тролінгу Парсун T2.6С BMS передбачена чека аварійної зупинки двигуна на витому шнурі з карабіном.
Чека кріпиться до кнопки зупинки двигуна. Карабін - до руки, ноги або екіпірування власника.
Якщо власник човна втрачає керування або опиняється за бортом - чека висмикується і двигун вимикається.
Простий монтаж
Проста система кріплення на транець за допомогою струбцин та затискачів транцевої скоби, а також мала вага двигуна. Це переваги, що дозволяють швидко і легко встановити двигун Парсун T2.6С BMS власноруч на навісний або стаціонарний транець. І так само просто демонтувати.
З самостійним монтажем мотора човна Parsun T2.6С BMS легко впорається навіть новачок (після вивчення інструкції!).
Економна витрата палива
Витрата палива двигуном Parsun T2.6С BMS - всього 1,5 л/год. Це не тільки компактний, а й досить економічний 2-х тактний агрегат із вбудованим паливним баком на 1,2 л.
Цього достатньо безперервної роботи від 1 години. на максимальній потужності. І до 2-3 годин. на середніх оборотах.
Зручне обслуговування
Капот човнового мотора Parsun T2.6С BMS на 2-х засувках забезпечує легкий доступ до свічки запалювання та інших вузлів силової частини.
Переваги 2х тактного човнового двигуна Parsun T2.6С BMS:
Надійність підтверджена 3-річною офіційною гарантією.
Висока потужність щодо малих габаритів та ваги.
Парсун T2.6С BMS – це не «мотовесло», а повнофункціональний мотор із сучасними, комфортними системами управління, монтажу та захисту.
Найнижча ціна човнового двигуна до 3 к.с.
Для кого?
Мотор Parsun T2.6С BMS для невеликих човнів має потужність 2,6 л. Ця модель використовується як:
човновий мотор для риболовлі з човна;
човновий мотор для тролінгу;
човновий мотор для любителів відпочинку на воді;
човновий двигун для мисливців.
Для яких плавзасобів?
Легкий човновий двигун Parsun T2.6С BMS з коротким дейдвудом (розмір S) встановлюється на стаціонарному або навісному транці заввишки 381 мм. Підходить для 1-місних слабо навантажених плавзасобів. А саме:
для невеликих надувних (ПВХ) човнів;
для невеликих алюмінієвих човнів;
для невеликих пластикових човнів;
для невеликих RIB човнів;
для гребних човнів.
Детальний огляд моделі
Найлегший човновий мотор
Недорогий човновий двигун Parsun T2.6С BMS практично не навантажує човен. Отже – допомагає заощаджувати паливо. Для нього легко знайти місце в автомобілі для транспортування чи будинку для зберігання. Переносити можна в одній руці.
Човновий мотор для тролінгу Parsun T2.6С BMS – найкомпактніший та мобільніший з модельної лінійки Парсун.
Удосконалена система управління для кращої маневреності
Найлегший човновий двигун Парсун T2.6С BMS є вдосконаленою версією Parsun T2.6 BMS. Тепер ручка газу розташована на румпелі для легкої маневреності та безпеки.
Рукоятка гумова. З рельєфом, що забезпечує надійний хват мокрою рукою. До того ж, ця ручка з тріскачкою – фіксатором обертів.
Звернути не «скидаються», якщо ви випадково випустите румпель із руки.
Проста зміна напрямку руху на протилежне
У простого двигуна для човнів Парсун T2.6С BMS одна передача - вперед (без нейтралі).
Щоб почати рух у реверсному (зворотному) напрямку, потрібно розгорнути двигун на вертикальній осі та перевернути румпель на 180⁰ (в протилежне положення).
Зміна курсу швидко та легко проводиться на ходу, потрібно лише скинути оберти.
Налаштування комфортної для вас «чутливості» румпеля
У моделі Parsun T2.6С BMS є регулятор плавності повороту двигуна - ексцентрик, розташований на дейдвуді вправо, відразу під основним блоком.
Затягуючи або відпускаючи його, можна зробити поворотний механізм менш чи більше «чутливим» до зусиль, які кермовий прикладає до румпелю.
Велика «чутливість» румпеля знадобиться на складних ділянках водоймища, де потрібна максимальна маневреність. А ось під час керування у складних погодних умовах, на хвилях і на максимальних оборотах її можна навпаки зменшити для безпеки керманича та стабілізації човна.
Дивно швидкий запуск у будь-яких умовах
Ефективна електронна система запалювання TCI та надійний ручний стартер забезпечують легкий запуск двигуна навіть за низьких температур.
Ручка стартера зручної, ергономічної форми.
На YouTube є багато аматорських тест-драйвів човнового двигуна Parsun T2.6BMS. Всі автори щиро дивуються з швидкого запуску практично з першого ривка троса.
4-позиційний трьом, який розкриє найкращі можливості вашого човна
Ручний 4-х позиційний три човнові мотори Парсун T2.6С BMS дозволяє встановити кут нахилу (диферент) мотора, який відповідає особливостям і навантаженню човна. А також погодні умови та швидкість пересування.
Регульований трьом – функція, що дозволяє зберегти ресурс двигуна, підвищити його продуктивність та керованість човна, знизити витрату палива. А головне – насолодитися комфортною безпечною подорожжю на оптимальній швидкості.
Захист гвинта та редуктора на мілині.
У човнового двигуна Parsun 2.6 – шпонкове кріплення гвинта. Якщо гвинт удариться об підводний предмет або дно, шпонка зрізається і гвинт вивільняється з кріплення.
Отже, вартісний редуктор не зазнає пошкоджень. Запасні шпонки зберігаються під капотом двигуна.
Практичне та просте шпонкове кріплення гвинта забезпечує гарний захист механізмів і легко відновлюється при необхідності.
Фіксація піднятого двигуна для зручності транспортування
Незважаючи на простоту моделі Парсун 2.6, в ній передбачена можливість зафіксувати піднятий мотор у найвищій точці.
Для цього ліворуч на скобі кріплення до човна є кнопка. Щоб звільнити з фіксації, потрібно трохи підняти двигун, притримуючи рукою, а потім плавно опустити.
Швидкий та легкий механізм фіксації допоможе при обслуговуванні агрегату або коли потрібно перейти на веслування. Наприклад, на мілині або на ділянках зі складним донним рельєфом.
Багаторівневий захист від корозії
Литий корпус, гвинт і стартер надійного мотора човна Парсун T2.6С BMS виконані з стійкого до корозії алюмінію.
Міцний шар спеціального лакофарбового покриття підвищує безпеку матеріалів.
На антикавітаційній плиті встановлено анод катодного захисту.
Система водяного охолодження має внутрішні антикорозійне цинкове покриття, стійке навіть у морській воді.
Захист від перегріву
Ефективна система водяного охолодження постійно підтримує температуру двигуна Парсун T2.6BMS на оптимальному рівні.
Забір води здійснюється через бічні отвори в нижній частині дейдвуду між антикавітаційною пластиною та гвинтом.
Злив – через спрямований вниз отвір у верхній частині дейдвуду, з боку гвинта. Таке розташування зливного отвору дозволяє уникнути попадання води в човен, коли двигун працює в реверсному режимі.
Важливо! Слідкуйте за тим, щоб отвори та канали водяного охолодження в дейдвуді не забивалися сміттям та травою. Перевіряйте та очищайте їх, щоб двигун Parsun T2.6С BMS порадував вас довговічністю.
Система безпеки власника човна
У комплекті моторного човнового тролінгу Парсун T2.6С BMS передбачена чека аварійної зупинки двигуна на витому шнурі з карабіном.
Чека кріпиться до кнопки зупинки двигуна. Карабін - до руки, ноги або екіпірування власника.
Якщо власник човна втрачає керування або опиняється за бортом - чека висмикується і двигун вимикається.
Простий монтаж
Проста система кріплення на транець за допомогою струбцин та затискачів транцевої скоби, а також мала вага двигуна. Це переваги, що дозволяють швидко і легко встановити двигун Парсун T2.6С BMS власноруч на навісний або стаціонарний транець. І так само просто демонтувати.
З самостійним монтажем мотора човна Parsun T2.6С BMS легко впорається навіть новачок (після вивчення інструкції!).
Економна витрата палива
Витрата палива двигуном Parsun T2.6С BMS - всього 1,5 л/год. Це не тільки компактний, а й досить економічний 2-х тактний агрегат із вбудованим паливним баком на 1,2 л.
Цього достатньо безперервної роботи від 1 години. на максимальній потужності. І до 2-3 годин. на середніх оборотах.
Зручне обслуговування
Капот човнового мотора Parsun T2.6С BMS на 2-х засувках забезпечує легкий доступ до свічки запалювання та інших вузлів силової частини.
ID: 907437228
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 24 ноября 2025 г.
Бензиновий човновий двигун Parsun T2.6C BMS (двотактний), T2.6CBMS
10 000 грн.
Местоположение
Возвраты
Уверенность в каждой покупке
Вы можете бесплатно вернуть товар при получении, если он не соответствует вашим ожиданиям. Подробнее