Частное лицо
Состояние: С пробегом
Коробка передач: Автомат
Растаможен: Нет
Год выпуска: 2010
Условия продажи: Простая продажа
Техническое состояние: На ходу, технически исправен, Гаражное хранение
Безопасность: Ветровое стекло
Комфорт: Бортовой компьютер
Пробег: 1 500 км
Объем двигателя: 250 см³
Описание
Продам власне багі придбане в 2010 році на виставці американської техніки в Одесі.
Дане багі до 2010 року було найпопулярніше в США, фабрика Carter Brothers була заснована в 1872 році. Тобто, компанія має багаторічний досвід у виробництві мототехніки. На форумах, сайтах і тд. в США є безліч інформації про дану марку, є багато прихильників, клубів.
Дане багі купував для подорожей з дитиною. Але нажаль часу як завжди не вистачає і за роки воно проїхало близько 1500км. В 2023 році я вирішив його повністю відновити. Почав з повного розбору. Замінив усі резинові елементи, зробив повний перекрас, доробили днище багі, повністю зашили і пофарбували. Двигун - стан повністю нового. Доречі, двигуни для Carter Brothers виробляє відомий на весь світ виробник із Тайваню SYM (саме цей двигун ще стоїть на квадроциклі BRP Can Am DS 250) і двигун має водяне охолодження. Ми замінили антифриз на спеціальний від ТМ Motul. Замінено масло в двигуні на Motul (саме те що підходить по допуску) , масло в коробці передач також Motul і в диференціалі. Замінили тормозну рідину. Замінили тормозні колодки і обслужили супорта із заміною пильників направляючих. Замінили повітряний фільтр на оригінальний. Замінили шарові опори, рульові тяги, пильники рульових тяг. Замінили усі підшипники від ступіц до диференціалу. Повністю перебрали диференціал з повним розбором і заміною пальців сателітів. Стан був чудовий, але в мене працював майстер, який добре розуміється в такій техніці і я вирішив використати момент і повністю зробити знову нове багі і відразу з значними покращеннями, замінивши деякі деталі на значно кращі і міцніші. Щоб потім роки не дивитись. Також, замінили в усіх ричагах підвіски втулки, шайби і проставки. Кожна втулки має свою масльонку і ми все змастили. Замінив шини передні на нові, із США. Старі також є, віддам. Також віддам багато нових запчастин по ходовій. Зробили задню підвіску з регулюванням висоти і жорсткості, передня також має регулювання. Перебрали і змастили рульову рейку. Цеп як новий, відмитий і змащений спеціальною змазкою. Пильники шрусів - нові. Тобто, повністю замінена підвіска на нову. те що стояло мало також новий стан, але мав можливість, замінив. Двигун - як часи працює. Потужності в 250 кубів вистачає повністю для покатушок. Розганяється до 80 км. По бездоріжжю так швидко не поїдеш, хоча багі має низький центр тяжості , широку підвіску і на максимальній швидкості входить в повороти без проблем. На форумах вишуть що це максимально безпечне багі і підвіска м'яка. Так воно і є. Також доробив бакову обшивку, зроблена з гнучкого пластику, закріплена надійно на 160 шайб які ми приварили , пофарбували ідо них всю обшивку прикрутили. Також зробили м'яку кришу з турецької військової тканини Oksford 1000d - воду не пропускає взагалі. На підлозі маємо ЕВА коврики які виготовлені саме під розміри багі. Також встановили лобове скло з акрилу, який обклеєний бронеплівкою з обох сторін, що запобігає появі подряпин. Також встановлено омивач скла з бачком і кнопкою на панелі приборів для подачі омивача. Також маємо мотор з ричагом склоочисника. Все куплене із-за кордону. Скло - це додаткова зручність, можна їздити без шолому. Сидіння мають 3 точкові ремні безпеки, сидіння регулюється по вильоту. Встановлено нові LED стоп-сигнали і на криші дуже якісна і дорога LED балка OSRAM та 2 LED фари ближнього світла також OSRAM. Встановлено експедиційний герметичний ящик на 120л.
Загалом - багі подарує вам нові емоції, нові можливості для відпочинку з вашою родиною. Я приділив дуже багато часу для реалізації цього проекту , підключав людей із США для пошуку деталей, консультацій. Знайшов людину яка працювала на цьому заводі і який все знає про багі. Поділюсь контактами. Маю оригінальну інструкцію по експлуатації яку для мене перевели на українську мову і зробили у вигляді книги. Чому продаю багі - хочу купити BRP (більш потужне, тобто, зовсім інший клас і ціна). Якщо виникнуть питання - відпишу у повідомлені.
Документів на багі немає, тому що в 2010 році на таку техніку їх і не потрібно було. Відео запуску і роботи двигуна скину при необхідності.
Дане багі до 2010 року було найпопулярніше в США, фабрика Carter Brothers була заснована в 1872 році. Тобто, компанія має багаторічний досвід у виробництві мототехніки. На форумах, сайтах і тд. в США є безліч інформації про дану марку, є багато прихильників, клубів.
Дане багі купував для подорожей з дитиною. Але нажаль часу як завжди не вистачає і за роки воно проїхало близько 1500км. В 2023 році я вирішив його повністю відновити. Почав з повного розбору. Замінив усі резинові елементи, зробив повний перекрас, доробили днище багі, повністю зашили і пофарбували. Двигун - стан повністю нового. Доречі, двигуни для Carter Brothers виробляє відомий на весь світ виробник із Тайваню SYM (саме цей двигун ще стоїть на квадроциклі BRP Can Am DS 250) і двигун має водяне охолодження. Ми замінили антифриз на спеціальний від ТМ Motul. Замінено масло в двигуні на Motul (саме те що підходить по допуску) , масло в коробці передач також Motul і в диференціалі. Замінили тормозну рідину. Замінили тормозні колодки і обслужили супорта із заміною пильників направляючих. Замінили повітряний фільтр на оригінальний. Замінили шарові опори, рульові тяги, пильники рульових тяг. Замінили усі підшипники від ступіц до диференціалу. Повністю перебрали диференціал з повним розбором і заміною пальців сателітів. Стан був чудовий, але в мене працював майстер, який добре розуміється в такій техніці і я вирішив використати момент і повністю зробити знову нове багі і відразу з значними покращеннями, замінивши деякі деталі на значно кращі і міцніші. Щоб потім роки не дивитись. Також, замінили в усіх ричагах підвіски втулки, шайби і проставки. Кожна втулки має свою масльонку і ми все змастили. Замінив шини передні на нові, із США. Старі також є, віддам. Також віддам багато нових запчастин по ходовій. Зробили задню підвіску з регулюванням висоти і жорсткості, передня також має регулювання. Перебрали і змастили рульову рейку. Цеп як новий, відмитий і змащений спеціальною змазкою. Пильники шрусів - нові. Тобто, повністю замінена підвіска на нову. те що стояло мало також новий стан, але мав можливість, замінив. Двигун - як часи працює. Потужності в 250 кубів вистачає повністю для покатушок. Розганяється до 80 км. По бездоріжжю так швидко не поїдеш, хоча багі має низький центр тяжості , широку підвіску і на максимальній швидкості входить в повороти без проблем. На форумах вишуть що це максимально безпечне багі і підвіска м'яка. Так воно і є. Також доробив бакову обшивку, зроблена з гнучкого пластику, закріплена надійно на 160 шайб які ми приварили , пофарбували ідо них всю обшивку прикрутили. Також зробили м'яку кришу з турецької військової тканини Oksford 1000d - воду не пропускає взагалі. На підлозі маємо ЕВА коврики які виготовлені саме під розміри багі. Також встановили лобове скло з акрилу, який обклеєний бронеплівкою з обох сторін, що запобігає появі подряпин. Також встановлено омивач скла з бачком і кнопкою на панелі приборів для подачі омивача. Також маємо мотор з ричагом склоочисника. Все куплене із-за кордону. Скло - це додаткова зручність, можна їздити без шолому. Сидіння мають 3 точкові ремні безпеки, сидіння регулюється по вильоту. Встановлено нові LED стоп-сигнали і на криші дуже якісна і дорога LED балка OSRAM та 2 LED фари ближнього світла також OSRAM. Встановлено експедиційний герметичний ящик на 120л.
Загалом - багі подарує вам нові емоції, нові можливості для відпочинку з вашою родиною. Я приділив дуже багато часу для реалізації цього проекту , підключав людей із США для пошуку деталей, консультацій. Знайшов людину яка працювала на цьому заводі і який все знає про багі. Поділюсь контактами. Маю оригінальну інструкцію по експлуатації яку для мене перевели на українську мову і зробили у вигляді книги. Чому продаю багі - хочу купити BRP (більш потужне, тобто, зовсім інший клас і ціна). Якщо виникнуть питання - відпишу у повідомлені.
Документів на багі немає, тому що в 2010 році на таку техніку їх і не потрібно було. Відео запуску і роботи двигуна скину при необхідності.
ID: 854986611
Связаться с продавцом
xxx xxx xxx
Опубликовано 08 июля 2025 г.
Багі Carter Brothers Interceptor GTR 250 Go-kart byggu із США
4 000 $
Договорная
Местоположение