Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Робота
  3. Роздрібна торгівля / продажі / закупки
  4. Менеджер з продажу
  5. Менеджер з продажу - Київська область
  6. Менеджер з продажу - Київ
  7. Менеджер з продажу - Дарницький
Опубліковано 08 травня 2024 р.

Клиент менеджер в 3Д Сервис

Зарплата

30 000 - 45 000 грн. / за місяць

Місцезнаходження

Київ, Дарницький

Тип зайнятості

Повна зайнятість

Графік роботи

Повний робочий день

Опис

Доєднуйся до сильної, цікавої та прогресивної команди 3Д Сервіс у ролі менеджера по роботі з клієнтами! Пізнай цікаву та важливу для нашої країни сферу 3Д друку, сканування, інжинирінгу та художнього моделювання. Що ми пропонуємо: 1. Кар’єрне зростання як горизонтально (перехід в інший відділ), так і вертикально (стати керівником). 2. Графік 5/2. Робочий час з 10:00 по 19:00. Робоче місце із зоною для відпочинку та кухнею. Офіс у Києві, Дарницький район. 3. Поетапна адаптація на посаді. План навчання професійним завданням, вивчення усіх ланок процессу, детальна база знань зі всіма інструкціями, постійні зустрічі з керівником, який готовий допомогти та підказати. Керівник завжди в доступі, щоб ви могли поставити будь-яке питання. 4. Конкурентна заробітня плата із «прогресуючими» бонусами у вигляді відсотків від реалізованих об’ємів замовлень! 5. Перегляд зарплати кожен рік. 6. Відсутня бюрократія, рішеня в компанії приймаються швидко. Право голосу є в усіх — будь-яка твоя ідея буде почута і, якщо вона релевантна, ми її реалізуємо та належним чином це відзначимо. 7. Вихідний у день народження. 8. Персональні знижки на розробку та виготовлення деталей! 9. Доступ до роботи із цікавими та бавовняними проектами. Тепер про наші очікування: 1. Бажання допомагати клієнтам у розв’язанні їхніх питань пропонувати рішення, користуватись наявним власним досвідом та досвідом компанії. 2. Проактивність та бажання працювати й показувати результат. 3. Вміння знайти підхід до клієнта. 4. Кмітливість та організованість: під час розмови з клієнтом потрібно фіксувати важливі коментарі, перевіряти інформацію за послугою і знаходити відповіді на питання. 5. Здатність навчитись працювати в системі CRM та розібратися в усіх послугах, вивчити обов’язкові під час розмови скрипти. 6. Стресостійкість до того, що клієнт може хотіти «щось» але не обовязково повністю розуміти, що це. 7. Грамотність та вміння формулювати свою думку. 8. Технічна освіта/спеціальність (досвід роботи), склад розуму є суттєвою перевагою. 9. Досвід роботи в call-центрі або на схожих посадах буде перевагою, але не є обов’язковим. Обовязки: 1. Відповідати на дзвінки, електронні листи, повідомлення у месенджерах та надавати інформацію/консультацію стосовно наявних можливостей та технологій для реалізаціїї замовлення. 2. Проведення процесу замовлення від першого дзвінка до передачі замовлення виконавцю і подальша передача виконаного замовлення клієнту. 3. Робота у CRM системі, ведення первинної документацї. 4. Контроль стану замовлень (за допомогою додатку чи спілкуванню із командою) та зворотній звязок із клієнтом. Підтримання дружніх стосунків компанії із постійними/старими клієнтами.
Відгукнутися

Місцезнаходження

Київ, Дарницький

Київська область

Київська область, Київ, Дарницький
ID: 832986343

У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?

Безкоштовна аплікація на твій телефон