Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Робота
  3. Бухгалтерія
  4. Бухгалтер
  5. Бухгалтер - Дніпропетровська область
  6. Бухгалтер - Кривий Ріг
  7. Бухгалтер - Центрально-Міський
Опубліковано 10 травня 2024 р.

Головний бухгалтер

Місцезнаходження

Кривий Ріг, Центрально-Міський

Тип зайнятості

Повна зайнятість

Графік роботи

Повний робочий день

Досвід роботи: Від 1 до 3 років, Від 3 до 6 років, Більше 6 років

Опис

Компанія «Смак Меду» працює на ринку з 2007 року. Ми займаемся реалізацією та виробництвом товарів для бджільництва. Закупівлею, переробкой та експортом натурального бджолиного меду. Також спеціалізуємося на виробництві столярних виробів. Ми реалізовуємо обладнання, інвентарь та спеціальний одяг для пасічників. Наші товари відомі як якісні, надійні та інноваційні рішення для бджільництва.

Ми шукаємо Головного бухгалтера, який зможе керувати фінансовими процесами компанії та забезпечити їх ефективність.

Що ми пропонуємо (умови роботи і наші переваги):

  • Офіційне працевлаштування з наданням оплачуваної відпустки в 24 календарні дні, оплачувані лікарняні.

  • Максимальну автоматизацію в робочому процесі — компанія приділяє особливу увагу автоматизації, щоб знизити кількість ручної роботи для працівників.

  • Цікаву роботу в дружньому колективі та комфортному офісі.

  • Можливість швидко досягти професійного розвитку та кар'єрного зростання.

  • Легкість та швидкість при взаємодії з колегами/керівниками.

  • Лояльне керівництво, яке цінує своїх співробітників.

  • Додаткову мотивацію за досягнення в роботі (подарунки, корпоративні заходи/відпочинок).

Що потрібно буде робити (основні обов’язки):

  • Ведення обліку по діяльності ФОП.

  • Ведення бухгалтерського, податкового, управлінського обліку.

  • Ведення та удосконалення документообігу, якісне ведення первинної та бухгалтерської документації.

  • Підготовка управлінської звітності: баланс, P&L, Cash Flow.

  • Підготовка фінансової звітності, контроль дебіторської заборгованості, контроль лімітів.

  • Контроль за своєчасністю і правильністю відображення фінансової інформації.

  • Кадровий облік, подача звітності по працівникам.

  • Проведення та рознесення платежів, формування виписок.

  • Взаємодія з банками та контролюючими органами;

  • Участь в автоматизації бухгалтерських процесів, налаштуванні бухгалтерського програмного забезпечення.

  • Участь у наповненні нашої внутрішньої системи знань для бухгалтерів компанії.

Який досвід та навички потрібно мати для успішного виконання обов’язків (вимоги):

  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 3 років, з самостійним веденням всіх ділянок бухгалтерського ведення ФОП, ТОВ.

  • Знання законодавства з питань бухгалтерського обліку та оподаткування.

  • Знання фінансової дисципліни.

  • Вільне володіння комп’ютером та програмним забезпеченням: Microsoft Office, БАС-бухгалтерія, 1С 8.3.

  • Досвід автоматизації процесів буде додатковим плюсом.

  • Самостійність, відповідальність, уважність, організованість, активна життєва позиція.

  • Бажання вчитися і розвиватися.

  • Вміння працювати в команді.

Гарантуємо анонімність співбесід для працюючих кандидатів.

Відгукнутися

Місцезнаходження

Кривий Ріг, Центрально-Міський

Дніпропетровська область

Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Центрально-Міський
ID: 846067268

У вас є питання до роботодавця щодо цієї вакансії?

Безкоштовна аплікація на твій телефон