Бізнес
Стан: Нове
Підходить для авто: BMW
Опис
Середня частина вихлопної системи ATP для BMW X5M/X6M F85/F86
Середня частина ATP була спеціально розроблена, щоб усунути сильно обмежену продуктивність стокової середньої частина траси, тим самим створюючи оптимальний потік вихлопних газів і значно покращуючи продуктивність. При усуненні дратівливого звуку, описаного багатьма, як звук травоїдного, потрібно було краще зрозуміти проблему. Після довгих досліджень та випробувань ми виявили, що синхронізація турбонагнітачів є основним фактором звучання. Рішенням стала одна середня труба, яка усунула більшу частину дратівливого звуку. Наступним завданням було зробити велику 3,5-дюймову трубу, необхідну для оптимальної продуктивності, без проблем із дорожнім просвітом – таким чином, овальну трубу, зварену між собою ліву та праву частину траси. Розроблена для точної установки, як на F85 X5M, так і на F86 X6M, різниця в потужності з цією середньою трубою буде набагато помітнішою в момент її встановлення!
Ключова особливість:
- +18 лс на відміну від стоку
- На 30 футів більше, ніж сток
- Поліпшена продуктивність за рахунок меншого протитиску
- Глибока і гортанна нота вихлопу
- Менш обмежений і вільніший потік
- Найменша вага, на відміну від заводської системи
- Швидше турбонагнітання
- Збільшена потужність на низьких та середніх частотах
- Однотрубна конструкція усуває дешевий звук травоїдних
Вся продукція завжди в наявності
Доставка по всій Україні
Довічна гарантія на всю продукцію
Наш магазин: Україна, Дніпро, Щепкіна 14
Ставте "+" у коментарі щоб отримати детальну консультацію та підбір під Ваше авто
Середня частина ATP була спеціально розроблена, щоб усунути сильно обмежену продуктивність стокової середньої частина траси, тим самим створюючи оптимальний потік вихлопних газів і значно покращуючи продуктивність. При усуненні дратівливого звуку, описаного багатьма, як звук травоїдного, потрібно було краще зрозуміти проблему. Після довгих досліджень та випробувань ми виявили, що синхронізація турбонагнітачів є основним фактором звучання. Рішенням стала одна середня труба, яка усунула більшу частину дратівливого звуку. Наступним завданням було зробити велику 3,5-дюймову трубу, необхідну для оптимальної продуктивності, без проблем із дорожнім просвітом – таким чином, овальну трубу, зварену між собою ліву та праву частину траси. Розроблена для точної установки, як на F85 X5M, так і на F86 X6M, різниця в потужності з цією середньою трубою буде набагато помітнішою в момент її встановлення!
Ключова особливість:
- +18 лс на відміну від стоку
- На 30 футів більше, ніж сток
- Поліпшена продуктивність за рахунок меншого протитиску
- Глибока і гортанна нота вихлопу
- Менш обмежений і вільніший потік
- Найменша вага, на відміну від заводської системи
- Швидше турбонагнітання
- Збільшена потужність на низьких та середніх частотах
- Однотрубна конструкція усуває дешевий звук травоїдних
Вся продукція завжди в наявності
Доставка по всій Україні
Довічна гарантія на всю продукцію
Наш магазин: Україна, Дніпро, Щепкіна 14
Ставте "+" у коментарі щоб отримати детальну консультацію та підбір під Ваше авто
ID: 813013370
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx