Бізнес
Марка: Tekken
Пробіг: 0
Тип: Позашляховик (Enduro)
Стан: Новий
Об'єм двигуна: 250 см³
Розмитнений: Так
Тип приводу: Ланцюг
Рік випуску: 2024
Умови продажу: Звичайний продаж, Кредит
Комфорт: Запуск кнопкою
Опис
Мотоцикл Tekken 250 Enduro оновлений та вдосконаленний 2023 модельного року.
Найбільш корисним покращенням є новий двигун виробництва LONCIN. Більш потужний агрегат відрізняється від колишнього практично всіма деталями. Єдина спільна деталь - радіатор масляного охолодження. Фактичний об'єм агрегату збільшився до 249 см3 порівняно з колишніми 223 см3 (на старому моторі).
- Відтепер клапанний механізм вже чотириклапанний, а не двоклапанний як був раніше.
Двигун тепер став більш "крутильним" і проявлятися його потужна активність буде на більш високих обертах.
- Ступінь стиснення збільшилася, але не дуже значно - до 9.6:1, проте бензин тепер бажано ніяк не менше A-95 (у всякому разі, якщо це нормальний А-95). Щодо оливи теж є технологічне доповнення: тепер, коли температура повітря більша за 10 градусів, рекомендується стандартно використовувати напівсинтетику 10W-40 (мінералка 15W-40 відійшла в минуле), а якщо холодно, то заливати потрібно 10W-30.
- Розподільний вал, як і раніше, один і приводить усі чотири клапани через коромисла. Заспокоювач ланцюга подовжився до максимуму і розташовується вздовж всієї довжини, щоб виключити коливання в сполученні з провідною зіркою і зменшити гучність під час роботи на середніх і високих обертах. Ще особливість - для регулювання клапанного механізму потрібно буде знімати повністю клапанну кришку - вікна, які були раніше, доступу до всіх 4 клапанів вже не нададуть. Однак кріпиться кришка всього двома болтами зверху, дає повний вільний доступ до всього механізму і забезпечена гумовою, об'ємною за профілем, прокладкою з фторкаучуковими додатками. За задумом творців міняти прокладку не потрібно буде після одноразового регулювання механізму. Має витримати більше.
З'явився в конструкції і знімний елемент масляного фільтру (на 166-му його не було). Зручний доступ до нього знаходиться на правій кришці двигуна. Це і обслуговування зробить зручнішим, і продуктивність заміни для збереження стану агрегату поліпшить під час оновлення оливи. До речі, сам картридж фільтра паперовий.
- Фактична потужність нового двигуна зросла до 24 к.с. з вихідних 17 конячок, які розвивав раніше варіант 166FMM.
- Корзина зчеплення збільшилася у розмірах і розрахована на передачу збільшеного крутного моменту. На ефективність спрямовані і зміни робочих частин зчеплення: 4 фрикційні диски мають збільшену товщину 3 мм і зовнішній діаметр 101 мм кожен, а сполучені з ними провідні диски 2 мм і зовнішнім діаметром 125 мм. Ще один, п'ятий фрикційний диск, який активніше працює на етапі змикання зчеплення, має зовнішній діаметр 108 мм, щоб збільшити площу первинного зіткнення ведених і ведучих елементів. Приводний ланцюг 520-й із зіркою на 13 зубів.
- Усі 6 ступенів коробки залишилися, але передатні числа інші, а головна передача 2,864 є більш швидкісною, ніж була на колишньому агрегаті. Кікстартер не з'явився, бо для його розміщення немає місця. Новий двигун став більшим у загальній розмірній геометрії, але за вагою майже не змінився - 34 кг. Додав лише до 600 граммів порівняно зі 166FMM.
Два додаткових нововведення з'явилися на моделі за бажаннями власників і просто активних зацікавлених:
- алюмінієві ободи на мотоциклі замість спицьованих; спицьовані, як і раніше, є в продажу і їх можна купити окремо.
- Усі модифікації оснащуватимуться вітровим склом. Воно пристойного розміру, темного кольору і, сподіваємося, захищатиме так, як потрібно пілоту. Кронштейни його кріплення зрозуміло теж будуть знаходиться в комплекті. Регулювання за висотою передбачено і можна буде його встановити нижче, ніж на фото (ми вибрали умовне положення, щоб було зрозуміло, що його можна підняти високо або опустити нижче - вибрати положення і для високих водіїв і для тих, чей зріст менше 170 см.).
Як і було раніше LED-фари є частиною СТАНДАРТНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ. До комплекту входять дві фари додаткового світла та кнопка активації (їх можна розмістити на крашпедах, кнопка вмикання/вимикання виводиться на кермо). Фари трирежимні,
а) денне світло - працює тільки ободок навколо фари;
б) режим стробоскопа, коли основне світло вмикається/вимикається з певною частотою;
с) режим коли горить основне світло.
За більш детальною інформацією звертайтесь до нас за телефоном, або приїздить в наш салон за адресою м. Кременчук вул. Лікаря Богаєвського 19Б
Найбільш корисним покращенням є новий двигун виробництва LONCIN. Більш потужний агрегат відрізняється від колишнього практично всіма деталями. Єдина спільна деталь - радіатор масляного охолодження. Фактичний об'єм агрегату збільшився до 249 см3 порівняно з колишніми 223 см3 (на старому моторі).
- Відтепер клапанний механізм вже чотириклапанний, а не двоклапанний як був раніше.
Двигун тепер став більш "крутильним" і проявлятися його потужна активність буде на більш високих обертах.
- Ступінь стиснення збільшилася, але не дуже значно - до 9.6:1, проте бензин тепер бажано ніяк не менше A-95 (у всякому разі, якщо це нормальний А-95). Щодо оливи теж є технологічне доповнення: тепер, коли температура повітря більша за 10 градусів, рекомендується стандартно використовувати напівсинтетику 10W-40 (мінералка 15W-40 відійшла в минуле), а якщо холодно, то заливати потрібно 10W-30.
- Розподільний вал, як і раніше, один і приводить усі чотири клапани через коромисла. Заспокоювач ланцюга подовжився до максимуму і розташовується вздовж всієї довжини, щоб виключити коливання в сполученні з провідною зіркою і зменшити гучність під час роботи на середніх і високих обертах. Ще особливість - для регулювання клапанного механізму потрібно буде знімати повністю клапанну кришку - вікна, які були раніше, доступу до всіх 4 клапанів вже не нададуть. Однак кріпиться кришка всього двома болтами зверху, дає повний вільний доступ до всього механізму і забезпечена гумовою, об'ємною за профілем, прокладкою з фторкаучуковими додатками. За задумом творців міняти прокладку не потрібно буде після одноразового регулювання механізму. Має витримати більше.
З'явився в конструкції і знімний елемент масляного фільтру (на 166-му його не було). Зручний доступ до нього знаходиться на правій кришці двигуна. Це і обслуговування зробить зручнішим, і продуктивність заміни для збереження стану агрегату поліпшить під час оновлення оливи. До речі, сам картридж фільтра паперовий.
- Фактична потужність нового двигуна зросла до 24 к.с. з вихідних 17 конячок, які розвивав раніше варіант 166FMM.
- Корзина зчеплення збільшилася у розмірах і розрахована на передачу збільшеного крутного моменту. На ефективність спрямовані і зміни робочих частин зчеплення: 4 фрикційні диски мають збільшену товщину 3 мм і зовнішній діаметр 101 мм кожен, а сполучені з ними провідні диски 2 мм і зовнішнім діаметром 125 мм. Ще один, п'ятий фрикційний диск, який активніше працює на етапі змикання зчеплення, має зовнішній діаметр 108 мм, щоб збільшити площу первинного зіткнення ведених і ведучих елементів. Приводний ланцюг 520-й із зіркою на 13 зубів.
- Усі 6 ступенів коробки залишилися, але передатні числа інші, а головна передача 2,864 є більш швидкісною, ніж була на колишньому агрегаті. Кікстартер не з'явився, бо для його розміщення немає місця. Новий двигун став більшим у загальній розмірній геометрії, але за вагою майже не змінився - 34 кг. Додав лише до 600 граммів порівняно зі 166FMM.
Два додаткових нововведення з'явилися на моделі за бажаннями власників і просто активних зацікавлених:
- алюмінієві ободи на мотоциклі замість спицьованих; спицьовані, як і раніше, є в продажу і їх можна купити окремо.
- Усі модифікації оснащуватимуться вітровим склом. Воно пристойного розміру, темного кольору і, сподіваємося, захищатиме так, як потрібно пілоту. Кронштейни його кріплення зрозуміло теж будуть знаходиться в комплекті. Регулювання за висотою передбачено і можна буде його встановити нижче, ніж на фото (ми вибрали умовне положення, щоб було зрозуміло, що його можна підняти високо або опустити нижче - вибрати положення і для високих водіїв і для тих, чей зріст менше 170 см.).
Як і було раніше LED-фари є частиною СТАНДАРТНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ. До комплекту входять дві фари додаткового світла та кнопка активації (їх можна розмістити на крашпедах, кнопка вмикання/вимикання виводиться на кермо). Фари трирежимні,
а) денне світло - працює тільки ободок навколо фари;
б) режим стробоскопа, коли основне світло вмикається/вимикається з певною частотою;
с) режим коли горить основне світло.
За більш детальною інформацією звертайтесь до нас за телефоном, або приїздить в наш салон за адресою м. Кременчук вул. Лікаря Богаєвського 19Б
ID: 718431692
Зв’язатися з продавцем
xxx xxx xxx