Повідомлення
  • Укр
  • Рус
Додати оголошення
  1. Головна
  2. Хобі, відпочинок і спорт
  3. Вело
  4. Велосипеди
  5. Велосипеди - Полтавська область
  6. Велосипеди - Полтава
Canyon Nerve Велосипед 12,6 кг двухподвес підвіс двохпідвіс Fox рама L
Canyon Nerve Велосипед 12,6 кг двухподвес підвіс двохпідвіс Fox рама L
Canyon Nerve Велосипед 12,6 кг двухподвес підвіс двохпідвіс Fox рама L
Canyon Nerve Велосипед 12,6 кг двухподвес підвіс двохпідвіс Fox рама L
Canyon Nerve Велосипед 12,6 кг двухподвес підвіс двохпідвіс Fox рама L
Canyon Nerve Велосипед 12,6 кг двухподвес підвіс двохпідвіс Fox рама L
Canyon Nerve Велосипед 12,6 кг двухподвес підвіс двохпідвіс Fox рама L
Canyon Nerve Велосипед 12,6 кг двухподвес підвіс двохпідвіс Fox рама L
РекламуватиПідняти
  • Приватна особа

  • Стан: Вживане

  • Тип: Гірські велосипеди

  • Розмір рами: L (19-20 дюймів) / зріст - 170-185 см

  • Діаметр коліс, дюйми: 26"

  • Кількість швидкостей: 20

  • Гальма: Дискові гідравлічні

  • Тип амортизації: Двопідвіс

  • Для кого: Універсальні

Опис

Продам свій велосипед у топовій комплектації. Описувати весь обвіс подетально не бачу сенсу, бо для професіоналів достатньо і фоток з назвою (а їх у мене більш ніж достатньо ) Але оскільки іноді люди хочуть спробувати щось нове і пересісти з простого ровера на щось серйозніше, я вирішив написати що на них чекає, наскільки можна, зрозумілою мовою.
Отож…. Велосипед обирався для прогулянок містом і іноді бездоріжжям (сухим). Головним метою при виборі була мінімальна вага, але без зниження комфорту. Важливим був також зовнішній вигляд та надійність. Ну, дуже не хотілося мені валяться під ним і постійно шукати що, де скрипить.
У підсумку він перевершив усі мої очікування. При моїй вазі 85 кг та зрості 187см. він відчувається абсолютно невагомим. Чотириважільна підвіска з цим амортом настільки чутлива, що при правильному налаштуванні аморта, він просто пливе, ковтаючи усі нерівності. Після цього ровера, важко кататись на інших. З найцікавішого я виділив би наступні плюшки.
1 - У безкамерних покришках залитий латексний антипрокол. Бортування більше не потрібне, пошук дірок , латки... забудьте!
2 - гальма працюють від легкого натискання одного пальця і також не вимагають налаштування, відстань від колодок до диска налаштовується сама після декількох гальмувань.
3 - через легку вагу та правильну розважування на ньому реально не втомлюєшся. Це дивно, але факт)
4 - швидкості перемикаються миттєво та безшумно
5 - повітряно-олійна підвіска !!! Ну це складно описати, але коли хід спереду 150, а ззаду 140 і все це на FOX... це треба спробувати, але дуже круто. Ви просто їдете і забуваєте про ямки, нерівності. Fox все робить за вас.
6 - Відсутність люфту скрізь, оскільки всюди стоять промпідшипники (підвіска, втулки каретка), Нічого ніде не стирчить (троси приховані всередині рами), метиз майже весь нержавіючий із заводу. Загалом велосипед дуже монолітний та чутливий.
7 - Вилка має два режими. 130 мм коли їдете вгору, та 150 мм для їзди по рівному
Я знаю що він розрахований для фрірайду, на ньому передбачався легкий спуск з гір, невисокі стрибки і таке інше. Але я вважав, що краще використовувати його запас міцності для довговічності і просто катав на ньому вечорами. Цим і пояснюється його ідеальний стан. До речі, на велі повністю відсутні якісь вм'ятини, тріщини і т.д. Всі проблемні місця, де троси торкалися рами і ланцюг стукав по вилці , були відразу обклеєні бронеплівкою.
За розхідниками. Гуму змінював перед початком війни, проїхав близько 1000 (дивіться фото)Ланцюг майже новий, проїхав менше 200 км. Колодки органіка проїхали близько 200 км. Задні зірки пережили один ланцюг. Гальма прокачані, мастило поміняне минулого року. Аморт обслужений по максимуму, поміняно всі ущільнювачі (і повітряні, і демпферні), замінено всі рідини. По суті, він як новий і після т.о не катався . Нічого ніде не тече, нічого ніде не соплить. У подарунок до вела віддам нову пляшку з антипроколом, новий ланцюг Sram, герметезуючу стрічку для ободу. Алюмінієва рама обиралась свідомо, бо безпроблемна. При його полегшенні намагався максимально обходити карбон. Можна було поставити і кермо і штирь, і навіть сідло, вигравши при цьому до 400 грам, але... це суперечило безпроблемності. Карбон дуже примхливий матеріал, за ним потрібен догляд, згодом на ньому з'являються подряпини , коцанки, їх треба полірувати... Загаломі не наважився.
У результаті при розмірі рами L, мені вдалося досягти ваги 12.6кг. без педалей
Причина продажу банальна: коліна вже не витримують, тому весь минулий рік він стояв, а мені було шкода його продавати. Нині катаю на електросамокаті)
Продаж не квапливий, тому торгу немає. Наразі вел не виїжджає та стоїть у хаті замість прикраси . Фото в будь-якому ракурсі скіну на вайбер, телеграм (якість вище) на запит. Можу відео зняти з макрозйомкою. Приховувати нема чого, вел в ідеалі. Відправляю наложкою за умови передплати. Якщо з Полтави, можемо зустрітися - все покажу.
Відстань від центру каретки до підсидільного зрізу 550 мм
ID: 796725302

Зв’язатися з продавцем

Facebook connected icon

Игорь

на OLX з березень 2018

Онлайн 23 травня 2024 р.

xxx xxx xxx

Опубліковано 12 травня 2024 р.

Canyon Nerve Велосипед 12,6 кг двухподвес підвіс двохпідвіс Fox рама L

36 000 грн.

Користувач

Місцезнаходження

Безкоштовна аплікація на твій телефон